Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zag dat het in de aanbieding was bij de B&F, misschien een keertje proberen:
Iemand ervaring hiermee?
Wat deed het voor jou etc etc?
Groetjes
Heb het zelf nog niet geprobeerd en wou het wel eens proberen maar het was uitverkocht toen bij b&f, maar na 2 keer na denken blijf ik toch bij mijn mening, dat test boosters niet werken en dat het geldverspilling is. Imo kan je alleen je test verhogen door illegale dingen en niet door supps.
Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
Heb het zelf nog niet geprobeerd en wou het wel eens proberen maar het was uitverkocht toen bij b&f, maar na 2 keer na denken blijf ik toch bij mijn mening, dat test boosters niet werken en dat het geldverspilling is. Imo kan je alleen je test verhogen door illegale dingen en niet door supps.
Vitamine D3 wil bij veel mensen helpen (vooral als je veel binnen zit en dus weinig zonlicht krijgt). 5000-10000 IU/dag innemen
99,9% Pure NMDA! Intimidate maakt je letterlijk groter, keihard, sneller ensterker. Een Bodybuilding Monster! Niet in weken maar in dagen! Letterlijk100x sterker dan het tot nu toe best verkochte bodybuilding & spiermassasupplement op de markt! Geen enkel product geeft je direct zoveel testosteronals Intimidate. Keiharde massieve spiermassa!Directe testosteron verhoging!, Verhoogde IGF-1 en IGF-2!, Keiharde groei in?massieve spiermassa, Enorm libido, verbeterde vetverbranding.
Zooooo!!! Dus wanneer je Intimidate gebruikt verander je in een gespierde, geile weerwolf!
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Tenzij je echt zegt van ik kan het geld missen dan kan je het proberen, het werkt niet maar wat ik wel geloof is dat als je denkt dat het werkt dat je ook meteen denkt dat je meer kracht hebt en dan pak je ook meer gewicht, maar zit allemaal in je hoofd.
Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
De meningen over intimidate zijn erg verschillend, zelf was ik ook benieuwd naar een testo booster, en na reviews te lezen van een aantal testo boosters besloot ik voor intimidate te gaan.
Ik heb nu 1 potje op(30 capsules) en ben net begonnen aan het 2de potje dus.
Wat intimidate hoort te doen is je libido verhogen, indirect je testosteron te boosten en het bevat magnesium waardoor je dieper zou moeten slapen en daardoor meer uitgerust wakker wordt.
Ik zou het product aanraden omdat ik er zelf op vooruit ben gegaan en denk dat mijn gains o.a te danken zijn aan Intimidate.
Het was voor mij ook riskant om 60 euro uit te geven voor deze 2 maanden cycle, maar ik ben na 1 maand super tevreden!
Je libido zal echt duidelijk stijgen na 3/4 weken, en rond die tijd zul je wel echt progressie voelen.
Vanaf dag 1 zul je dieper slapen, door het magnesium gehalte die erin zit.
Eerder droomde ik vaag en eens per maand kon ik een droom goed herrineren, en nu ?
ELKE Dag geweldige dromen, en de 6 uur slaap die mij eerder moe hield op een dag, zijn nu verandert naar een fitte dag op 6 uur slaap.
Als je alleen dieper wilt slapen en leuke dromen hebben, zou ik voor iets als ZMA gaan, maar zelf geloof ik dat je echt wel harder kan gaan met trainen en dat betekent dus muscle gains en strength toename.
ik ben dus aardig positief over dit product, enige nadeel is dat het aardig duur is.
Ik ben benieuwd als iemand besluit om het toch te nemen en naar zijn ervaringen
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Our Microsoft Azure Fundamentals Microsoft Azure content is time-tested, examined and approved by the best industry professionals. Hence our Microsoft...
Comment