negatieve bijwerkingen dexaprine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• negatieve bijwerkingen dexaprine

Beste allemaal,

Na veel onderzoek te hebben gedaan besloot ik om dexaprine te gebruiken.
    Vanmmorgen besloot ik om te beginnen met een halve pil. Nu een uur later heb ik al bijwerkingen.

Ik tril op dit moment en heb een verhoogde hartslag, daar komt bij dat ik opvliegers heb.

Mijn vraag is wat ik moet doen? Doorgaan met een 1/3 pil en aankijken hoe het gaat of stoppe .

Gr walid

Na veel onderzoek kon je weten dat dit er bij hoort.
    Fijn spul he?

Comment

Straks ga je ook zweten en alles en licht in je hoofd worden duizelig etc
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Jaaa heb deze bijwerkingen bijna overal gelezen maar nog steeds mijn vraag.

Doorgaan? Moet niet te koste van de gezondheid gaan.

Comment

Om te kijken hoe de bijwerkingen bij jou uitpakken begin je ook met een lagere dosering. Als de bijwerkingen onprettig zijn is het misschien beter te stoppen.

Comment

Als je je had ingelezen wist je dat dit kon gebeuren en wist je dat dit na tijdje weg gaat.
            Niet janken, gebruiken en de consequenties tot je nemen of lekker laten staan.

your life your choise
            Calisthenics / Street workout

Comment

Haha duidelijke taal wist dit natuurlijk wel jaa.

Comment

dat soort pillen zijn voor luiemensen. wil je resulaten zien waar je trots op kunt zijn ga dieeten en meer op de loopband staan.

Comment

Originally posted by Mooo View Post
                  dat soort pillen zijn voor luiemensen. wil je resulaten zien waar je trots op kunt zijn ga dieeten en meer op de loopband staan.
                  Roger That!

Comment

Ik ga een half uurtje nadat ik zo'n ding heb gehad gelijk een uur fietsen op mn home trainer en ik heb nergens last meer van, als ik daar geen tijd voor heb 's ochtends neem ik 't niet.
                    Kan niet = wil niet

Comment

Moet je lezen wat voor resultaten deze oen heeft behaald met die troep:

The Results.
                      The important stuff I guess for those considering it. My starting weight was 100Kg and 22% BF. My finishing weight six weeks later was 94.5Kg and 18% BF, so had lost about 1.5Kg of muscle (or muscle + water). This is higher than I would normally expect to achieve in a similar time frame, In the last 12 months with Cardio, I have been losing about 0.5Kg per week. This was closer to 1Kg per week, and not far off what I get from pharma ECA. I did bounce back a little after finishing it, but still the losses were above what I would consider normal for me.
                      Hij ging dus van een vetpercentage van 22% naar 18% binnen 6 weken. En nadat hij klaar was met die zooi kwam hij gelijk weer een beetje aan. En ook nog eens 1.5kg VVM kwijt.

Als je vetpercentage zo hoog ligt dan gaat het er vrij snel af door middel van carbcyclen bijvoorbeeld. Daar heb je helemaal geen dexaprine voor nodig. Maar nee, men is liever lui dan moe. En dat resultaat is helemaal niet indrukwekkend.

Sommige mensen verdienen het gewoon om bestolen te worden.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Heb het ook een tijdje gebruikt. Bijwerkingen nemen na een dag of 4/5 af. Meteen gaan sporten helpt ook inderdaad wel wat, maar je kunt wel een misselijk gevoel krijgen tijdens het trainen.
                        Ik heb 0,0 effect gemerkt van het gebruik en ga dit soort middeltjes in de toekomst dus ook niet meer gebruiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X