Iemand ervaring met turbo mass gainer 6kg???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Iemand ervaring met turbo mass gainer 6kg???

HALLO

HEEFT ER SOMS IEMAND ERVARING MET "TURBO MASS GAINER 6KG" VAN PERFORMANCE???
    ALS IEMAND ER IETS MEER OVER WEET WEET HET ME TE ZEGGEN??? IS HET EEN GOEDE PRODUCT ENZ.???
    ALVAST VRIENDELIJKE GROETEN...

MEMOLI.....

geen ervaring mee sorry

waar ben je naar opzoek dan??
    een gewone weight gainer ?
    Who's the Chef

Comment

Ben wel bekend met de spullen van performance is een gewoon merk niks verkeerd aan.
      Alleen performance word heel commercieel aangeboden dus liggen de prijzen vaak iets hoger dan ze hoeven te zijn.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik heb onlangs recenties gelezen over de product en ze bewere dat je na een maand 4-5kg kan bijkomen... is dat realistisch??? kan dat echt waar zijn???
        alvast vriendelijke groeten...

memoli.....

Comment

Als je zo belabberd en slechts twee keer per dag blijft eten is dat zeker niet realistisch.
          Is sowieso geen wondermiddel en dat bestaat ook niet, is gewoon een weightgainer. Niks mee mee, niks spectaculairs.

Lees gerust je vorige topic nog even aandachtig door voor de tips...
          Ga GOED ETEN en neem daarbij als aanvulling die weightgainer, zul je echt wel zwaarder worden.

Comment

als ik goed eet en geen weight gainers zou nemen... en erbij bodybuilding zou doen, zou ik verzwaren denk je of niet???
            alvast vriendelijke groeten...

memoli.....

Comment

dan zul je zeker zwaarder worden

en gainer wordt vaak genomen als er geen tijd is om te eten

Who's the Chef

Comment

Ja hoor, weet heel zeker dat je met een goed voedingsschema en goede training flink zult aankomen.
                Kan alleen wel wat lastig zijn om genoeg te eten zeker als je dat niet gewend bent, denk dat je behoefte erg hoog ligt.
                In dat geval zou je dus de weightgainer als aanvulling kunnen gebruiken, probeer alleen om die nooit een vervanging voor vast voedsel te laten zijn.

Kijk maar eens naar de verschillende eetschema's op deze site, 6x per dag eten is de norm.
                Als je één of twee van die eetmomenten aanvult met een weightgainer kom je heel hoog in je calorieën en zul je dus zeker aankomen.
                Door training kweek je spieren en die zijn zwaar dus de weegschaal zal je toelachen...  

Comment

heb hem eens gehad bullschit is het je komt er geen #######
                  van aan hoogstens een kilo kan je beter eiwitten en creatine kopen

Comment

is dat echt??? maar er zijn mensen die dat niet zo expliqueren... alvast vriendelijke groeten...

memoli.....

Comment

Turbo Mass gainer

Ik had eens een vraagje..
                      Ik heb net turbo mass gainer gekocht..

Maar wanneer kan ik die het beste gebruiken en hoeveel maatscheppen?

groetjes

Comment

als je veel vet wil is het niet slecht er zitten te veel koolhydraten in en niet genoeg eiwitten is wel goed als je veel sport en koolhydraten verbrand maar je gaat er zeker geen 6 kilo massa met winnen groetjes

Comment

Originally posted by philippedubrul View Post
                          als je veel vet wil is het niet slecht er zitten te veel koolhydraten in en niet genoeg eiwitten is wel goed als je veel sport en koolhydraten verbrand maar je gaat er zeker geen 6 kilo massa met winnen groetjes
                          Dude kijk eerst ff naar de datum van het topic. jou antwoord is totaal niet relevant meer. en denk dat chasin hier ook allang niet meer actief is

Comment

wel bekend mee goed spul om te groeien ik had
                            super mass gainer 3 kg pot kost je rond de 40 euro en werkt super
                            wel eeen aanrader

Comment

ja hey?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X