Dexaprine XR

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nocerino View Post
    zorg dat je ook een huisdier ,bij voorkeur een buidelrat,hebt om mee te knallen. Dexaprine + redbull + seks = best feel ever.
    fixed
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Can confirm?Fuck nu ik met mvos heb getraind moet ik wel srs reageren. Dat van die voel is niet gelogen hahaha. Maar voor bb heb je er vrij weinig aan. Kreeg van dexaprine heel veel energie. Ik ga best hard op dit soort dingen altijs
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

moest er van kotsen. Dag Dag shake!
        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
          moest er van kotsen. Dag Dag shake!
          Dus het helpt wel degelijk om af te vallen. Zie je nou wel!
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

geen idee hoe die nieuwe variant werkt. Ik heb nog een potje met de oude formule, qua afvallen betwijfel ik het maar voor energie wel goed!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Dus het helpt wel degelijk om af te vallen. Zie je nou wel!
              hahah
              Goed gejat is het halve werk!

Comment

De originele formule (met dmaa) was best lekker, ik had meer energie en minder honger waardoor het MAKKELIJKER werd om het afvallen VOL TE HOUDEN. Zoals eerder is gezegd, afvallen gebeurt in de keuken, dus zorg dat je daar alles op orde hebt.

Ik had laatst de dexaprine zonder dmaa in bezit (shady as f***), en ik kreeg er f*cking veel energie van! Maar ook gewoon heel fucked up een rusthartslag van 150..... dus doe maar niet! De XR is gewoon hetzelfde product joh, zoveel is er niet aan veranderd.

Comment

Heb het wel vaker geprobeerd, is een monstersupplement.
                  Zou het alleen aanraden als je erg vaak traint anders is het te heavy.
                  Slechte bijwerking: Als je meer dan de aanbevolen hoeveelheid neemt krijg je hele erge maagkrampen.
                  verder nog geen slechte bijwerking gemerkt.

Comment

Originally posted by Sjoerdd View Post
                    Heb het wel vaker geprobeerd, is een monstersupplement.
                    Zou het alleen aanraden als je erg vaak traint anders is het te heavy.
                    Slechte bijwerking: Als je meer dan de aanbevolen hoeveelheid neemt krijg je hele erge maagkrampen.
                    verder nog geen slechte bijwerking gemerkt.
                    het gaat hier om de nieuwe Dexaprine formule de XR niet de oude en ook niet de oude met dmaa.
                    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

gebruik het nu een week en doe keto helpt egt wel in 1 week 2% er af zit nu op 8% wil kijken hoe ver ik kan gaan nog 1 week dan carbload weet niet of het door de dexaprine komt maar het helpt zeker tegen de honger en de energie die is goed alleen werkt bij mij tot een uur of 11 sogtends daarna heb ik echt eten nodig zit op 15carbs 170gr vetten en 200gr eiwit

Comment

Dexaprine is troep man! Hier wordt door artsen voor gewaarschuwd. Je kan er hartfalen van krijgen.
                        Doe wat meer cardio als je wil afvallen ipv met krokodilletranen die troep bestellen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X