Iso-100 hydrolised whey, niet omdat ik in snellere opname prefereer. Maar omdat 'ie de beste smaak bevat die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Dan maar wat euro's meer, heeft wat weg van syntha-6, je zou echt niet zeggen dat het een eiwitshake is. Die body&fit shakes zijn in vergelijking met net chemische troep
Creatine van universal. Hier zweer ik heilig bij, prima creatine
Tijdens een cut voeg ik amino X van BSN toe voor ik ga trainen just in case, nog lekker ook ( water meloen ).
Heb ooit eens natural sterol complex van universal geprobeerd maar daar ben ik niet over te spreken.6 MEGA pillen per dag nemen voor niks. Evenals pre-workouts, doen niet veel voor me. Dexaprine daarintegen geeft me wel een energie boost, heb daar een potje van staan voor lome dagen
Ben laatste tijd een beetje aan het lezen over GABA
Supplementen | GABA verdubbelt afgifte GH na training
Klinkt wel interessant, iemand hier ervaring mee ? Duur is 't niet.
Creatine van universal. Hier zweer ik heilig bij, prima creatine
Tijdens een cut voeg ik amino X van BSN toe voor ik ga trainen just in case, nog lekker ook ( water meloen ).
Heb ooit eens natural sterol complex van universal geprobeerd maar daar ben ik niet over te spreken.6 MEGA pillen per dag nemen voor niks. Evenals pre-workouts, doen niet veel voor me. Dexaprine daarintegen geeft me wel een energie boost, heb daar een potje van staan voor lome dagen
Ben laatste tijd een beetje aan het lezen over GABA
Supplementen | GABA verdubbelt afgifte GH na training
Klinkt wel interessant, iemand hier ervaring mee ? Duur is 't niet.
Comment