Welke supplementen(?) Gebruik jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke supplementen(?) Gebruik jij?

Beste BN'ers,

Ik was zojuist een discussie aan het lezen over supplement "stacks", toen ik op het idee kwam om voor de nieuwe members een soort naslagwerk te creëeren en voor de reguliere members inzichtelijk te maken wie met wat supplementeert.
    Misschien ik het leuk als je de merken typen serienummers etc erbij zet, uiteraard gekheid, maar ik denk dat het leuk is als we erbij zetten welk merk, waarom en wat de ervaringen hiermee zijn!

Als je tijd genoeg heb misschien een supplement wat voor jou compleet waardeloos was en het (met reden) afraadt voor de rest van de BN'ers.

Ik zal hier alvast een poging wagen!

1. Raw Iron - professional whey, gekocht om de hoge hoeveelheid eiwit per scoop en op aanraden van een maat om de smaak. Smaak is inderdaad erg goed, klontert niet, goed spul!
    2. Raw Iron - professional creatine, gekocht omdat het bij dezelfde online shop verkrijgbaar was! Gewoon een goede creatine, lost goed op!
    3. XXL Nutrition BCAA tabs, ik wilde eens BCAA's proberen, voedingsschema op onderhoud en geen whey in deze periode. Voelde me goed en sterk, maakte goede kracht en massa gains in deze periode. (ik twijfel om het nog eens te proberen, gewoon om deze bevindingen te testen)

Verder wil ik in de bulk toch ook nog een keer cell tech van muscletech proberen, toch benieuwd of het de hype waarmaakt!

Groetjes,
    Jimmy!

whey en als creatine nu no.1/magnificent creatine combo maar merk er geen reet van die boost is er ook niet
    gebruikte eerst no xplode advanged strenght dat is echt een aanrader alleen je valt er wel laat van in slaap
    Daar boven op de berg

Comment

Groene thee en whey..
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
        Groene thee en whey..
        Ook groene thee en whey. Binnenkort ook creatine van MusclePharm.

Comment

Groene thee is een thermogenic (weet niet of thermogeen correct nederlands is? :P) spul wat vaak gebruikt wordt tijdens cutten toch?
          Hoe ervaren jullie dit, is er een merkbaar verschil?

Comment

Ik gebruik het niet daarvoor. Ik gebruik het voor meer focus in mijn trainingen en het lijkt mijn immuunsysteem goed te ondersteunen.

Comment

Ik drink het inderdaad omdat ik aan het cutten ben, en dat gaat goed dus zal het wel wat helpen vermoed ik.
              Heb ook nog Green Tea Extract van b&f gesuppd en had ook wel de indruk dat dat hielp, al is het natuurlijk moeilijk in te schatten in welke mate.
              Je moet er sowieso geen fatburner-resultaten van verwachten, maar groene thee op zich is gewoon lekker en zoals Cidious al zei pak je ook nog andere voordelen mee en geen nadelen... dus waarom niet?
              (Wel niet 's avonds drinken of je kan niet slapen )

Comment

Gewoon whey van b&f en creatine . Keep it basic.
                Hard work Pays off!

Comment

Huma pro amino's (gewoon omdat mijn huid het er goed op doet, en ik ze onwijs lekker vind)
                  Vit C (niet altijd)
                  Calcium + magnesium + zink
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Beetje overbodig wanneer je bedenkt dat telkens dezelfde mensen op hetzelfde soort topics reageren. Gezien het grote scala aan supps is dit ook gewoon niet te doen. Volgens mij hebben ze hier al een mooie database voor ontwikkeld? Iig hogere betrouwbaarheid dan hier ivm grotere groep. Je ziet nu al dat mensen hier alleen reageren met 'whey'. Je hebt 100 soorten whey waarbij de benaming per merk ook nog verschilt (isolaat is niet overal isolaat). Ontopic:

Het enige wat ik afraad zijn pillen omdat pillen simpelweg niet concurrerend kunnen zijn aan poedervorm gezien het proces.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                      isolaat is niet overal isolaat
                      Uuuuhhh vertel?
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Helemaal niets...
                        " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Whey perfection en Green tea beide van Body en Fitshop
                          One hour of pain every day, produces a lifetime of pride!!

Comment

Whey. Van barry de may

Comment

Vertel eens adonis.. leg eens jouw oneindige kennis over supplementen bloot hier.. ik begin nu toch ondertussen wel benieuwd te raken. Zo'n grote kerel als jij moet vast veel supplementen gebruiken kan niet anders.. hoe wil je anders een monstrous giant worden. Dat wordt je alleen door veel poedertjes te gebruiken.

Isolaat is geen isolaat?

Whey is gewoon whey.. alleen ene whey is schoner dan de andere.. (mbt suikers en vetten)

Hydrolisaat geloof ik niet in dat het nuttig is. Ik denk namelijk niet dat als je voeding op orde is je een nog sneller eiwit als gewone whey isolaat nodig hebt.. je eet namelijk elke paar uur wat en zal nooit zonder bruikbare aminozuren in je systeem komen te zitten..

Dus wat is dan het belang van al die whey soorten? juist.... MARKETING..

Enige onderscheid dat je zou kunnen maken is of je cut of bulkt.. in een bulk kan het geen kwaad concentraat te pakken al je huid het trekt.. als je cut zou ik sowieso voor een isolaat gaan, gewoon omdat het schoner en calorie armer is..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X