creatine en pre-workout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• creatine en pre-workout

Ik zie op de verpakkingen van creatines en pre-workouts vaak een gebruiksduur staan.Niet langer als # weken gebruiken.En wat voor een zin moet ik dit na leven?Is het schadelijk als ik het bijvoorbeeld een jaar non stop gebruik.Ik hoor af en toe eens de verhalen van "je lichaam maakt na zoveel weken geen eigen meer aan"Wat is waar en wat allemaal niet.Hoelang kan ik deze producten gebruiken?
    Train Insane Or Remain The Same.

Kan onbeperkt...alleen kan het effect afneme kwa energy..
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Pre workout kan je wel goed opfucken. Slapeloosheid mood gefuckt enzo... Maar dat voelde ik pas na 1 jaar

Comment

Aahh oke, dus het is meer een kwestie van aan voelen eigenlijk.

Oke, ik heb zelf ook al eens een lange periode pre workout gehad en had het zelfde probleem, alleen dit kwam meer door de hoge doseringen en door de nu verboden stofjes in de pre workouts van vroeger.

( ps. sorry van het bijna onleesbare verhaal, upload via de telefoon ging weer eens mis! )

Comment

Als je een bepaalde stof lange tijd tot je neemt dan raak je eraan gewend en dan raakt het zijn werking (deels) kwijt. Vandaar dat er wordt aanbevolen om het niet langer dan zoveel weken te gebruiken. Pre workouts vind ik persoonlijk een placebo-supplement, maar bij creatine kun je beter wel stoppen als die termijn voorbij is.

Comment

Creatine kun je onbeperkt gebruiken, er is geen gewenning o.i.d.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
              Pre workouts vind ik persoonlijk een placebo-supplement
              Leg eens uit?
              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                Leg eens uit?
                Het is niet bewezen dat de stoffen die erin zitten werkzaam zijn of in elk geval direct bevorderlijk voor je prestaties. Als je beter presteert dmv een pre workout dan komt dat omdat je denkt dat je er meer door kunt doen en daardoor tot de max gaat.

Comment

Cafeïne czs stimulerend, beta ala ook bewezen

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                    Het is niet bewezen dat de stoffen die erin zitten werkzaam zijn of in elk geval direct bevorderlijk voor je prestaties. Als je beter presteert dmv een pre workout dan komt dat omdat je denkt dat je er meer door kunt doen en daardoor tot de max gaat.
                    Bold - dat was eigenlijk ook mijn ongeschreven punt

Dat die stoffen werken en soms zo goed dat ze verboden worden mag duidelijk zijn.
                    In hoeverre het prestatie bevordelijk is ,is inderdaad een ander verhaal

De rest van je verhaal ben ik 100% mee eens!
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Pre workouts vind ik meer bevordelijk door het ( Tegenwoordig : lichte ) aggresieve gevoel wat je er van krijgt, en door de iets wat op peppende energie die je er van krijgt.
                      Maar het lekkerste wat ik er van is de focus die ik er van krijg, ik kan me door deze middelen meestal beter concentreren.
                      En voor mij is dat heel handig want ik raak gauw afgeleid. ( Vorm van ADHD )

Creatine heb ik niet echt het idee meer dat het mij helpt.
                      Tijden geleden wel. ( Ik heb altijd de ethyl esther variant gebruikt. )
                      Ik wil de monohydraat nog gaan proberen maar ik heb nog bijna 2 potten ethyl esther in de kast staan.

Valt pre workt out met de creatine te combineren?
                      Het lijkt mij aan de ene kant onnodig aangezien in pre workouts ook meestal creatines zitten.
                      Want ik zou anders niet weten wat ik met die 2 potten ethyl esther zou moeten.
                      Het is ook zonde om door de gootsteen te spoelen nartuurlijk :P

( even off topic : ) altijd als ik hier een bericht wil plaatsen via de pc moet ik dat in word doen om dat in deze comment box geen “enter” kan gebruiken.
                      Hebben meer hier last van?
                      Of iemand een idee hoe je dat oplost ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X