Hulp voor een beginner.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp voor een beginner.

Hallo,

Ik ben 23 jaar en weeg 63 kilo. Ik wil graag aankomen, en momenteel gebruik ik pure mass hardgainer. Drink 3 shakes per pag, ochtend/middag en avond.
    Ik doe voor de rest nog niet aan fitness of iets dergelijks.
    In de afgelopen 2 weken ben ik 2 kilo aangekomen.
    Heb een aantal vragen:

Verspreiden de kilos dat ik aankom normaal gesproken over je hele lichaam? Dus niet bijvoorbeeld alleen je buik of wat dan ook.

Zelf wil ik ook graag wel gespierd worden, heb ik dan aan deze pure mass genoeg als ik ga trainen of is dat alleen puur voor gewicht aankomen?

En men laatste vraag, is het mogelijk om thuis oefeningen te doen en zo meer spieren kweken?

Sorry, ben nieuw ermee, hopelijk hebben jullier er wat aan.

Lol je moet gaan trainen in gym. En op je buik komt het meeste vet.

Groetjesss
    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Waar die kilo's vooral gaan zitten kan niemand je helaas zeggen. Dat is genetisch bepaald.

Daarnaast zou ik je adviseren om niet totaal prat te gaan op die supplementen maar ook de voedibgsstickies hier door te lezen. Met goede voeding kun je ook al flink aankomen, gewoon boven je onderhoud gaan eten

En last but not least heb je zeker meer dan mass gainer nodig voor spieropbouw tijdens trainen. De juiste verhouding van koolhydraten, eiwitten en vetten gaat je hier verder mee helpen.

Bij de stickies staat een excel bestand waarmee je heel makkelijk een voedingsschema kunt maken zodat je de juiste verhoudingen en kcal binnenkrijgt. Lekker overzichtelijk en ook makkelijker voor de anderen om je advies te geven als je zo'n schema post!

Comment

hoi allemaal, ik ben nieuw hier en zit met een probleem dat ik altijd heb gehad. ik ben een zeer sportief en atletisch figuur. heb altijd aan vechtsporten gedaan en ben erg afgetrained. ben 1.74 lang en weeg rond de 65. en daar ligt mijn probleem. ik heb ong uit mijn diensttijd een vetpercetage gehad van 3! en er is weinig verandert. nu ik gestopt ben metr roken is het al wat beter, maar is er een manier of middel om je eetlust op te wekken? anders train ik me alleen nog droger...

Comment

Dit werkt niet, nu kun je de caloriëen die je binnenkrijgt niet verwerken tot spiermassa en zul je alleen maar vet aanzetten.

Begin eerst met n goed trainingsschema en daar maak je een voedingsschema bij en kun je hier posten voor feedback.
          En stop met die weightgainer!! Dit gaat je voor het grootste deel vet geven.

Voedingschema excelsheet

Last edited by Sjoerdd; 31-10-2013, 16:25.

Comment

Originally posted by roybenders View Post
            hoi allemaal, ik ben nieuw hier en zit met een probleem dat ik altijd heb gehad. ik ben een zeer sportief en atletisch figuur. heb altijd aan vechtsporten gedaan en ben erg afgetrained. ben 1.74 lang en weeg rond de 65. en daar ligt mijn probleem. ik heb ong uit mijn diensttijd een vetpercetage gehad van 3! en er is weinig verandert. nu ik gestopt ben metr roken is het al wat beter, maar is er een manier of middel om je eetlust op te wekken? anders train ik me alleen nog droger...
            Een bf van 3%? Laat zien anders geloof ik dat nooit.
            En dan zou ik graag weten hoe dat gemeten is.

Oeps, ik zie nu pas dat je een ander zn topic bumpt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X