Welk supplement helpt mij een stap verder?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welk supplement helpt mij een stap verder?

Hallo,
    ik ben nu ruim een jaar fanatiek aan het fitnessen/bodybuilding. 3-4 pw trainen, split, ga qua gewichten nog goed vooruit. Ik heb mijn voeding goed onder controle, heb een mooi schema, en de progressie was vooralsnog goed zichtbaar. Ik heb nu tips nodig voor een extra BOOST:

- Bcaa pillen? Ik gebruik al whey isolaat en genoeg variatie aan eiwitten. Zit hier niet genoeg bcaa in?
    - andere supplementen? Ben bereid hier mee te testen, al gaan anabole mij te ver...

qua voeding is het lastig bij mij. In een bulk groei ik goed, maar sla snel vetten op (men zegt dat dit ook met de leeftijd te maken heeft). Probeer nu de balans te zoeken.

tips over voeding , oefeningen of sub's: ik hoor ze graag! Dank!

Tips over voeding kunnen pas gegeven worden zodra jij je dagelijkse voeding hier post.
    Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Post je voedings schema en trainingsschema eens

in whey zitten ook bcaa
      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by Bram123 View Post
        Hallo,

- Bcaa pillen? Ik gebruik al whey isolaat en genoeg variatie aan eiwitten. Zit hier niet genoeg bcaa in? Waarschijnlijk wel. Dus de BCAA`s lijken mij overbodig.
        - andere supplementen? Ben bereid hier mee te testen, al gaan anabole mij te ver...
        Anabolen zijn geen supplementen. Een ander supplement dat je kan helpen is creatine monohydraat.

qua voeding is het lastig bij mij. In een bulk groei ik goed, maar sla snel vetten op (men zegt dat dit ook met de leeftijd te maken heeft). Probeer nu de balans te zoeken.

tips over voeding , oefeningen of sub's: ik hoor ze graag! Dank!
        Wat pas echt helpt is inzicht te krijgen in de voeding, supplementen zijn slechts details die je bij een complete voeding de puntjes op de "i" laat zetten. Al kun je de eiwitsupplementen vaak beter plaatsen in de voedingsmiddelen.
        Het is waar dat wanneer je ouder wordt de stofwisseling veranderd, maar dat wil niet zeggen dat je vetter moet worden. Dit heb je immers zelf in de hand. Dus maak een voedingsschema, laat het hier checken, en hou bij wat en hoeveel je daadwerkelijk eet. Daarnaast weeg en meet je jezelf regelmatig op een vergelijkbaar tijdstip in de week. Dus niet op maandagochtend wegen en dat dan vergelijken met een weging op vrijdagavond.

Comment

Ik gebruik alleen whey, omega 3 en multivitamime. De rest van die shitload niet nodig...
          Hard work, beats talent.

Comment

Hier mijn voedingsschema. Ben 1.85, weeg 85 kg, 40 jr. Vetpercentage is nog te hoog. Met extra cardio zie ik het wel minder worden.

Schiet er op los, en vooral praktische tips (toevoegen cq verwijderen). DANK!
            Gek, de hoeveelheid kcal lijkt mij te laag? Lastig om het op te schroeven, ivm vetopslag.....lastig lastig....

2912 kcal

Ontbijt
            Havermoutpap zonder suiker 183 kcal
            Suiker 16 kcal
            Eipoeder, gedroogd 144 kcal
            Halfvolle melk 115 kcal
            Koffie, zwart zonder melk en zonder suiker 3 kcal
            461 kcal
            Lunch
            Bruinbrood 332 kcal
            Pindakaas met stukjes noot 196 kcal
            Magere kwark 202 kcal
            Havermout 57 kcal
            Thee zonder suiker 0 kcal
            787 kcal
            Avond
            Aardappel met schil, gekookt 255 kcal
            Bloemkool, gekookt met zout 52 kcal
            Jus, gemiddeld vet, bereid met juspoeder 109 kcal
            Kip zonder vel, bereid 403 kcal
            Vanillepudding 174 kcal
            993 kcal
            Tussendoor
            Bruinbrood 332 kcal
            Pindakaas met stukjes noot 196 kcal
            Eipoeder, gedroogd 144 kcal
            Water 0 kcal
            672 kcal

Comment

Verdeel dit in KEV en het word je een stuk duidelijker..

Comment

Meer complexe koolhydraat en eiwit laden helpt meer dan welk ander supp dan ook.. Probeer ook is ipv whey shakes gewoon is 3 eieren of een stuk vlees.. Succes

Comment

Originally posted by Leroy K View Post
                  Meer complexe koolhydraat en eiwit laden helpt meer dan welk ander supp dan ook.. Probeer ook is ipv whey shakes gewoon is 3 eieren of een stuk vlees.. Succes
                  bedankt voor de tip Leroy, maar complexe koolhydraten zitten toch echt al in mn voeding (havermout, volkorenbrood, pindakaas met nootjes). Ik ga idd. 's morgens eens een paar eitjes er door heen jassen.

Comment

Ik denk dat leroy meer de aardappels en juspoeder bedoelde...

En bruin brood is niet per se volkoren.

Comment

Originally posted by Bram123 View Post
                      Hallo,
                      ik ben nu ruim een jaar fanatiek aan het fitnessen/bodybuilding. 3-4 pw trainen, split, ga qua gewichten nog goed vooruit. Ik heb mijn voeding goed onder controle, heb een mooi schema, en de progressie was vooralsnog goed zichtbaar. Ik heb nu tips nodig voor een extra BOOST:
                      Mijn tips:
                      • Een behoorlijk trainingschema met focus op de compounds.
                      • Een voedingschema.
                      • Flink wat inzet.
                      • Doorzettingsvermogen
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Thanks klopt eet is wat meer rijst of aardappel of pasta(de pasta zelf e niet de saus hèhè ) en vervang je pindakaas eens naar rudergehakt of kalkoenfilet je suiker in je havermout kan je ook vervangen met honing.. Allemaal net wat natuurlijker en gezonder! En je haalt het er zeker uit groetjes
                        Originally posted by emilio75 View Post

Comment

Originally posted by emilio75 View Post

Ik kies bij de bakker goed en volkoren brood. Lekker!

Als je aardappelen en bv volkoren rijst vergelijkt, doen aardappelen het nog niet zo slecht hoor. Volkoren rijst en pasta komen overigens ook in mijn weekschema voor hoor.
                          > of de dagelijkse (ongeveer 5x pw) aardappelen vervangen voor volkoren rijst?

Comment

Als je in een bulk snel vet opslaat zou ik iig proberen je carbbronnen zo straag mogelijk te houden, kan voor sommige mensen behoorlijk verschil maken.
                            Zal vast wel weer iemand over struikelen, maar probeer het gewoon een tijdje en kijk wat het doet. Daarbij moet Kcal overschot natuurlijk niet te groot zijn.

Comment

Bedankt voor de reacties. Ben met het volgende aan de slag gegaan:

- voedingsschema goed onder de loupe genomen en hier en daar aangevuld.
                              - ik moet erg oppassen met (foute) vetten en suikers.
                              - na het avondeten is het klaar voor mij. Dit scheelt volgens mij een hoop (een handje nootjes 's avonds is voor mij teveel)
                              - uitproberen, balans zoeken.
                              - harder trainen.... Extra cario werkt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X