Aminozuren vs whey isolaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aminozuren vs whey isolaat

Hey!

- aminozuren worden snel opgenomen door de spieren, waardoor een snel herstel.
    - aminozuren zijn stukke goedkoper dan een goede whey (isolaat)

Waarom zou ik dan toch whey nemen? Mits ik in mn voeding genoeg eiwitten heb opgenomen (ei,kwark, kip, e.d.).

Gaan jullie voor de amino's in capsul of poedervorm?

Allebei niet nodig. Weet je uberhaupt wel wat aminozuren zijn?

Whey is alleen als aanvulling, om snel wat eiwitten binnen te krijgen zonder veel vet of carbs.
    Losse aminozuren (BCAA's) zijn handig als je aan het vasten bent. That's it.

Comment

Originally posted by Bram123 View Post
      Hey!

- aminozuren worden snel opgenomen door de spieren, waardoor een snel herstel.
      - aminozuren zijn stukke goedkoper dan een goede whey (isolaat)

Waarom zou ik dan toch whey nemen? Mits ik in mn voeding genoeg eiwitten heb opgenomen (ei,kwark, kip, e.d.).

Ik denk dat je teveel reclame hebt gelezen, alsof dat kleine beetje verschil in snelheid in de praktijk wat uitmaakt. Hoe lang train jij nou eigenlijk?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Ik neem net voor de training vloeibare amino's .

ze zijn snel en zorgen ervoor dat ik erna nog genoeg eetlust heb om een maaltijd te nuttigen .

Ik probeer persoonlijk zo weinig mogelijk eiwitten uit een pot te nuttigen , vandaar dat die vloeibare amino's wel handig zijn .
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by mascotte View Post
          Ik neem net voor de training vloeibare amino's .

ze zijn snel en zorgen ervoor dat ik erna nog genoeg eetlust heb om een maaltijd te nuttigen .

Ik probeer persoonlijk zo weinig mogelijk eiwitten uit een pot te nuttigen , vandaar dat die vloeibare amino's wel handig zijn .
          Eetlust heb je toch altijd na de training? Als het goed is ga je niet met een volle maag de sportschool in.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Eetlust heb je toch altijd na de training? Als het goed is ga je niet met een volle maag de sportschool in.
            Had een tijd geleden dat probleem dat ik de hele dag futloos en het libido laag was . (heb ik topic over geopend)

Nu vlam ik mijn pens goed vol 90min voor de training nergens last nog van.

dan tijdens het trainen nog 75cl water , dan ben ik aardig vol . vandaar dat ik die whey weglaat .

honger komt vanzelf na de training .Naar je lichaam luisteren wil ook vaak wel helpen .
            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Als mijn benen voluit heb getraind, heb ik ook totaal geen zin in eten hoor. Zelfs niet in ijs :P

Mits ik in mn voeding genoeg eiwitten heb opgenomen (ei,kwark, kip, e.d.).
              Alle eiwitten uit voeding zijn traag. Ei is het snelste, maar alsnog traag. Whey/amino's hebben voordelen, onder andere omdat ze snel zijn. Maar dat maakt ze toch nog niet tot onmisbaar

Daarbij is alleen je persoonlijke voorkeur belangrijk
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                Allebei niet nodig. Weet je uberhaupt wel wat aminozuren zijn?

Whey is alleen als aanvulling, om snel wat eiwitten binnen te krijgen zonder veel vet of carbs.
                Losse aminozuren (BCAA's) zijn handig als je aan het vasten bent. That's it.
                Kan jij mij vertellen wat dan precies de toegevoegde waarde is van BCAA's voor of tijdens een training wanneer je vast ten opzichte van gewoon een wei-eiwitten shake?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X