Pre-Workout hartaanvallen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pre-Workout hartaanvallen?

Hey allemaal,

Wil dus een pre workout kopen voor wat extra energie en uithoudingsvermogen tijdens het trainen.

Zit dus te twijfelen of ik Noxipro of Jack3D zal halen, beide zitten DMAA in en heb gelezen dat er een kans is dat je hersenbloedingen of hartaanvallen ervan kan krijgen..

Als ik mij zal houden aan de aanbevolen hoeveelheid (1 a 2 scoops) loop ik dan alsnog het risico hierop?

Alvast bedankt!
    "Obsession is a word the lazy use to describe the dedicated"

Ik denk dat de kans dermate klein is, dat dit vrijwel risicoloos te nemen is, MITS je geen hartproblemen hebt!

Comment

Die zijn uit de handel genomen?

Comment

ik wil idd wel een linkje van het bedrijf dat dat nog verkoopt, want het is inmiddels verboden.
        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
        Doel eind 2015: 100kg
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
          ik wil idd wel een linkje van het bedrijf dat dat nog verkoopt, want het is inmiddels verboden.
          Het wordt overal nog tekoop aangeboden: markplaats, ebay etc

? Noxipro || 2 VOOR ?75,- || 4 VOOR ?135! - Fitness - Marktplaats.nl
          Last edited by GainYannick; 17-11-2013, 15:50.

Comment

Originally posted by GainYannick View Post
            Het wordt overal nog tekoop aangeboden: markplaats, ebay etc

? Noxipro || 2 VOOR ?75,- || 4 VOOR ?135! - Fitness - Marktplaats.nl
            Dit zijn geen officiële winkels, maar particulieren. Op marktplaats, ebay etc. staan genoeg dingen die niet verkocht mogen worden. De verkoop op deze sites is gewoonweg niet tegen te gaan door de overheid.

Comment

Originally posted by Jaapje View Post
              Dit zijn geen officiële winkels, maar particulieren. Op marktplaats, ebay etc. staan genoeg dingen die niet verkocht mogen worden. De verkoop op deze sites is gewoonweg niet tegen te gaan door de overheid.
              Oke, maar zou ik dus met deze doseringen risico hebben op dit soort kwalen?

Comment

Er is vrij weinig over bekend. Er is niet eens een zekerheid of de stof DMAA wel bevorderlijk is, ze weten dus niet eens of het wel werkt. Ze zijn (niet voor niets?) uit de handel gehaald dus neem gewoon een andere pre-workout, of geen.

Comment

ik heb ook nog steeds met dmma erin. vind ut echt lekker, alleen de crash er na is vet kut. Gebruik het liever ook alleen als ik in de avond train, want anders kan ik de hele dag alleen nog maar zitten en voor me uit staren :P nadeel van 's avonds is dat je dan niet snel slaapt.

Comment

Als je jezelf aan de aangegeven doseringen houd van de fabrikant zal het allemaal wel loslopen.
                    Maar net als met zoveel stoffen die wel bewezen werkten zijn ze uit de handel gehaald, omdat er altijd lijpo's zullen blijven die denken dat als ze 6x zoveel nemen dat het dan ook 6x zo goed werkt.
                    En ja dan zit je wel 6x hoger met doseringen dan word aangeraden, en dan kan er wel eens een heel gemeen middeltje ontstaan.
                    Het is dus door de consument verziekt...

Ik ben helemaal niet zo'n suplementen man, maar het is wel jammer dat de wel werkende middelen steeds weer uit de handel word gehaald.

Comment

Met of zonder dmaa blijft er nog wel een hoop andere zooi in pwo'tjes zitten.. maar als je je aan die voorschriften houd dan zul je daar echt niks mee te maken krijgen lijkt me..

Comment

ja hadde idd mensen hersenbloeding van gekregen. maar die hebben denk ik ook miss 10 scheppen gepakt ipv 1 ofzo :P

Comment

Waarom zou je zo een product willen hebben als het nog verboden is. Het is niet zomaar verboden , dus het zou onverstandig zijn om dit te gebruiken. Er zijn genoeg Pre workouts die heel goed helpen , en die ze gewoon overal verkopen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X