Zuiver whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zuiver whey

Goedemorgen,
    Ben aan het nadenken om misschien weer eens wat eiwiten te kopen,nou las ik dat Sunwarrior Protein Natural natuurlijke eiwitten - 1 Kilo - Superfood.nl een goede zuivere bron van eiwiten zou zijn.
    Iemand ervaring met dit product ?
    Of iemand die een beter product weet ?

Mvg

Ik vind het persoonlijk vrij duur, naar de kwaliteit heb ik niet gekeken maar het is goedkoper om bij de grote winkels zoals XXL en B&F eiwitten (whey) te bestellen
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

het zijn maar eiwitten, wss een klein deel van je eiwitbronnen.

niet zo druk om maken, gewoon voor standaard isolate gaan van B&F (whey perfection)

je gaat toch geen 50 piek voor een kg betalen??!!??

Comment

Eerste vraag die je daarbij kunt stellen: wat is een 'zuivere' bron van eiwitten.

Ik zou met die vraag in m'n achterhoofd gewoon voor XXL/B&F huismerk gaan.

Comment

dan kan je ook soja eiwitten nemen is wat goedkoper ook ....
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

trouwens nog een mooi artikel gevonden over soja, aangezien er nog wel eens discussie is over soja eiwit (oestrogenen)

soja eiwit geschikt voor krachtsporters? | Krachttraining

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
              trouwens nog een mooi artikel gevonden over soja, aangezien er nog wel eens discussie is over soja eiwit (oestrogenen)

soja eiwit geschikt voor krachtsporters? | Krachttraining
              Deze is ook wel leuk:

Soy's Negative Effects | Men's Health
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Zeg dat wel!

Comment

ik kan echt geen geld aan eiwitjes geven . gewoon body en fit huismerk kom je lang mee toe , en goedkoop .

merk dat ik de laatste tijd heel lang met zo een pot toekom
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X