Verschil tussen eigenmerk sups en 'bekende merk' sups

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschil tussen eigenmerk sups en 'bekende merk' sups

Ik vroeg me al een tijdje af of er veel verschil zit tussen sups van 'bekende merken' (BSN etc.) en huismerk sups (B&F, Bodylab XXLnutrition).

Kan iemand mij dat vertellen?

Is verschillend per merk; sommige merken zijn zuiverder, andere merken bevatten meer suikers
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Qua resultaat denk ik niet dat je heel veel verschil gaat merken
      the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

Originally posted by skillful058 View Post
        Qua resultaat denk ik niet dat je heel veel verschil gaat merken
        Ja daar gaat het mij uiteindelijk om, alleen in de portemonnee kan het soms meer dan de helft extra kosten

Comment

Meeste supps zijn BS en overbodig.

Voeding kan je al 98% uit halen.
          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Is verschillend per merk; sommige merken zijn zuiverder, andere merken bevatten meer suikers
            Kan niet meer wijzigen, maar ik had aangenomen dat het alleen om whey ging. Niet dus.
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Jason91 View Post
              Ik vroeg me al een tijdje af of er veel verschil zit tussen sups van 'bekende merken' (BSN etc.) en huismerk sups (B&F, Bodylab XXLnutrition).

Kan iemand mij dat vertellen?
              Op welke producten doel je?

Zoals Patricia als zegt: De zuiverheid van bijvoorbeeld whey is een aandachtspunt.
              Daarnaast ook nog het soort eiwit: Soja smaakt bijv. anders en is stukken goedkoper.
              Even naar de ingrediënten per 100 gram kijken en je weet genoeg!

Als het gaat om weightgainers o.i.d. is Mammoth toch wel hét voorbeeld.. dan kun je evengoed een pak suiker wegvreten.. goede voeding is de basis.
              1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
              Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Bij mij gaat het dan vooral om creatine en pre-workout supplementen

Comment

Originally posted by Jason91 View Post
                  Bij mij gaat het dan vooral om creatine en pre-workout supplementen
                  Gewoon crea mono.

Pre workout gebruik ik al jaren niet meer.
                  Maar beste was Dorian Yates: NOX Pump (smaakt wel naar kots)
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Wat Ruhl zegt, creatine monohydraat pakken! Kost geen fluit en doet zijn werk.

Qua pre workout.. tja.. denk dat het ook weer gedeeltelijk persoonlijk is.. ikzelf reageer vrij goed op cafeïne gebaseerde producten of op cafeïne capsules. Een product zonder stimulanten (zoals hemavol) doet voor mij werkelijk niets.

Denk qua prijs kwaliteit dat ik Assault toch wel kan aanraden. Werkt het beste voor mij!
                    1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
                    Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Dankje voor reactie, in monohydraat zit eigenlijk geen verschil in de verschillende merken behalve de prijs of wel.

Comment

crea mono gewoon eigen merk pakken

Comment

heb al verschillend merken geprobeerd en ze doen allemaal hun werk. heb dus altijd de mono van B&F staan wegens de prijs!!

Comment

goedkoopste pre workout: caffeine tabs

Comment

ja joh creatine zou ik gewoon huismerk nemen. stuk goedkoper

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X