Gebruik van NO Xplode 2.0 en Cellmass 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gebruik van NO Xplode 2.0 en Cellmass 2.0

Hallo,

Ik gebruik sinds vandaag no xplode 2.0 met cellmass 2.0 en mijn vraag is: Gebruiken jullie de gebruiksvoorschriften die achter op de potten staan met de hoeveelheid en milliliters? of hoe gebruiken jullie het en hoeveel?

Ik heb zelf bijna geen ervaring met supplementen!

Dus alle info en advies is welkom!

hey divioux, De hoeveelheid milliliters water of melk of wat dan ook wat je moet toevoegen maakt vrij weinig uit. Eerst doen wat op de verpakking staat, vind je hem te sterk of te slapjes smaken dan gebruik je wat minder melk of water, simpel toch? Wat betreft de hoeveelheid poeder zou ik die niet overschrijden.
    16 jaar: bp: 6x88kg dl: 8x108kg sq:8x108kg mp: 8x 63kg

Comment

Originally posted by thomas11nl View Post
      hey divioux, De hoeveelheid milliliters water of melk of wat dan ook wat je moet toevoegen maakt vrij weinig uit. Eerst doen wat op de verpakking staat, vind je hem te sterk of te slapjes smaken dan gebruik je wat minder melk of water, simpel toch? Wat betreft de hoeveelheid poeder zou ik die niet overschrijden.
      Oké thanks voor de info

Comment

Advies

Als je Cellmass op is gewoon creatine monohydraat kopen. Cellmass is te duur en overrated.
        Pre-workout is NO Xplode ook niet meer wat het geweest is.. Unstoppable is goed al gebruik ik zelden PWO's, alleen op de dagen dat ik echt niet vooruit te branden ben, anders treed gewenning ook snel op.
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X