Scan v12

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Scan v12

Mannen en vrouwen van het staal hoe is het?

Dit keer een vraagje over Scan V12, heeft iemand dit gebruikt ( Ik dacht onze kleine Markus Ruhl in wording, Xenogear)

Ik heb Swol gebruikt ging ik goed op, maar na afloop was ik weer groot deel kwijt, laatste tijd koop ik veel dure rotzooi zoals vendetta, duur en ik ging er bijna van nekken tijdens trainen.

Geen zin om weer iets te kopen wat slecht is, dus mannen und vrouwen geen vraagje over de harde hardcore shit, steriods, maar wat normaler spul, jullie ervaringen graag!

grtz Philip.

HAHAA SCAN v12..... ... je zal wel SAN v12 bedoelen bro

Comment

Precies maat, maar wat vond je ervan , hielp een beetje?

Comment

Ik vond dat ik betere pomp had bij de san V12 turbo dan bij de swole...pomp duurde wel niet de gehele dag, was na uurtje of 3 volledig weg.
        Verder wel wat verzwaard maar ja creatine = water..zag er alleszins een stuk voller uit.
        Je kan eventueel eens naar mijn eerste foto's kijken tijdens mijn bulk en had echt wel meer volume.

grtz
        Elk pondje komt door het mondje !!!
        Denk je sterk.

Comment

heb het ook geprobeerd maar van die zoete rotzooi valt alleen het glazuur van je tanden en je krijgt meer energy waardoor je iets sterker bent maar dat is weer over als je er mee stopt

ik vondt het een beetje zonde geld
          Who's the Chef

Comment

Toen ik het voor het eerst gebruikte ging ik er als een speer op nu niet meer

Comment

En straks op wat je nu gebruikt ook niet meer... Wen er maar vast aan...

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

over 3 jaar lig ik dus net als testo dus op het infuus

Comment

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

San v12 nog nooit geprobeerd ben nu met crea van m dubble you bezig en werkt goed bij mij, weet nie hoeveel ik eraan over hou maar hij is wel stukje goedkoper als v12 volgens mij.

Succes

Grt R

Comment

gewone crea deed geen fuck bij mij,
                      Swole v12 deed wel iets , een betere pomp
                      Swole v2, de eerste keer lekkere pomp, veloor vet en vrat veel koolhyd, en voelde me lekker fit.
                      2e keer swole was de pomp minder.

Gebruik nu Xpand van Dymatize, eigenlijk nog te kort om er iets van te zeggen maar het lijkt wel ofdat ik sneller hersteld ben tussen de setjes.

Als je moet kiezen tussen SAN V12 en Syntrax Swole V2 zou ik voor de laatste gaan. (De orange is minder heftig van smaak dan de tart punch)

Comment

Swole heb ik al geprobeerd, ging ik goed op!, ben benieuwd naar San V12, beetje zelfde product dacht ik.

grtz Philip

Comment

te duur voor wat het doet.
                          heb t ook gebruikt 1maand deed wel iets wel betere pomp enzo maar niet fantastische. verder is hij zoo zoet. gewoon creatine ga ik net zo goed op en dat kost iets van 15,- tegen de 40,- die ik betaalde voor de v12. dus ik vind het geen echte aanrader. creatine ben ik trouwens ook geen echte fan van maar ag je moet wat nemen op te denken dat je harder gaat. werkt wel iets vooral met combi met hmb doet t wel iets maar ook grotendeels vocht.
                          grts

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (philip @ Jun. 13 2005,18:58)]Swole heb ik al geprobeerd, ging ik goed op!, ben benieuwd naar San V12, beetje zelfde product dacht ik.

grtz Philip
                            bereid je maar voor op de pukkelkweker

Comment

kreeg je er puisten van dan Freekie?m snap je zin niet helemaal. Maar ik zie bij jullie dat San het minder doet dan Swole , dan ga ik toch maar voor Swole dan.

grtz Philip.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X