Zijn mijn Supplementen nog goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zijn mijn Supplementen nog goed?

Beste beesten. Ik ben nieuw op dit forum en wil me snel even voorstellen.

Ik fitness nu al langer dan anderhalf jaar en het ging allemaal wel goed. Maar afgelopen vakantie heb ik een blessure opgelopen en daarom kon ik tot grote spijt 4-5 maanden niet trainen. Ik veel gains verloren omdat de motivatie er niet meer voor had. Nu wil ik weet beginnen met trainen en had ik wat vraagjes.

Ik heb nog een pot Whey liggen is die nog goed te gebruiken na 4 maanden?

Daarnaast heb ik nog een pot Creatine en een pot Beta-Aline liggen, maar toen ik vandaag in beide potten keek was het totaal geen poeder vorm meer. Het waren 2 grote blokken geworden. Na veel schudden en roeren werd het langzamerhand weer een poeder vorm. Nu is mijn vraag zijn ze nog te gebruiken na 4-5 maanden?

Alvast dank voor jullie antwoord

mvg

check de datum zou ik zeggen en welkom btw

Comment

Originally posted by kedamn View Post
      check de datum zou ik zeggen en welkom btw
      qua datum zit ik goed. Ik maak me zorgen over de grote stukken klont die gevormd zijn bij de creatine en de beta-aline

Comment

naah dan ben je good to go. Bij creatine heb ik dat ook wel als ik per ongeluk de deksel niet goed dicht doe.

Comment

op de datum hoef je niet echt op te letten denk ik dat zit meestal wel snor. Mensen gooien over het algemeen veel te veel weg wat over de datum is en daarom zogenaamd niet meer goed zal zijn. ik zal zeggen ruiken, proeven en als het niet raar ruikt of vies smaakt en er niet ziek van wordt zal het allemaal wel los lopen.

@edit ik had het hier over de houdbaarheidsdatum in het algemeen, weet niet of dit anders is met supplementen maar denk het niet.

Comment

drink regelmatig whey die paar maanden over datum is, het is gedroogd dus kan weinig stuk aan gaan,

Comment

Maakte laatst mijn potje Crazy pre-workout open na even niet meer gebruikt te hebben. Deze is nog een jaar houdbaar maar het poeder bovenop was in plaats van wit, groen geworden dat leek me toch niet helemaal goed..
              'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ja kan je nog prima gebruiken! Gewoon een beetje geklonterd door aangetrokken vocht.
                Eigenaar van supplementenhulp.nl - vind antwoord op al jouw vragen omtrent voedingssupplementenhulp

Comment

Kan door het vocht komen. Even goed los maken met een vork en voortaan fatsoenlijk de deksel erop doen want daar gaat het meestal mis

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X