Supplementlabtest onafhankelijk? Of toch niet..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplementlabtest onafhankelijk? Of toch niet..

Niets is wat het lijkt? Er zijn zeer sterke geruchten afkomstig van zeer goed geinformeerde bronnen dat Supplementlabtest niet is wat het lijkt. Deze website presenteert zich als een onafhankelijke testwebsite voor supplementen opgericht door een groepje fanatieke sporters. Een mooi en goed streven zou je denken, eigenlijk bijna te mooi om waar te zijn. Een echt onafhankelijke website die belangeloos goed wil doen voor sporters. Daar heb je als onwetende consument iets aan!

Maar dan....
    Vreemd is op zich al dat dit "onafhankelijke groepje" sporters dure advertentieprogramma's draait en er alles aan doet om anoniem te blijven en daar ook grote bedragen in steekt. Waar komt al dit geld vandaan? Bij dit groepje? bij de consument? Waar dan wel? Daar zou je als consument al heel lang en serieus over na kunnen denken... als je echt onafhankelijk bent heb je toch eigenlijk niks te verbergen?

Daarnaast, zou een onafhankelijke website zich zo manifesteren? Enorme bedragen uitgeven om te adverteren en daarnaast alles wat erachter zit zo goed mogelijk proberen te verstoppen? Nee, want als je onafhankelijk bent dan heb je toch niets te verbergen.

Deze onafhankelijke website Supplementlabtest wordt zeer waarschijnlijk gevoed door een nieuw opgestarte supplementenproducent annex merk in Belgie genaamd Musculi. Zij hebben enorm veel geld in gestoken in hun bedrijf. Supplementlabtest werkt vanaf de oprichting van de website nauw samen met het van origine belgische maar ook voornamelijk Nederlands gerichte Dutchbodybuilding.com forum. Dutchbodybuilding.com is direct de samenwerking aangegaan en hier is geen enkele kritische vraag gesteld. Dat nieuwe merk zal vast ook snel genoeg een van de nieuwe hoofd sponsoren worden.. Vreemd? Objectief gezien wel. Maar ze zullen vast ook snel genoeg ook heel goed getest worden aldaar.. aar kun je op rekenen..

Ik hoop eerlijk gezegt heel erg dat ik ernaast zit, de info komt uit een zeer goed geinformeerde bron. Als het wel waar is dan wordt je als consument echt enorm zwaar belazerd. Niet alleen door supplementlabtest maar ook door het nu nog grootste forum in Nederland want het kan niet anders dat zij weten wat hierachter zit!

Voor de zekerheid voor deze post even een nieuwe account aangemaakt om mijn anonimiteit niet prijs te geven.

Bigdude?

Comment

Ok.
      En niemand weet wie je bent denk je?
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik denk dat je er naast zit.
        Wij hebben onze Whey via Supplementlabtest laten testen. Eerst deden we dat rechtstreeks via het lab Nutricontrol in Veghel en betaalde daar een bepaalde prijs voor. Supplementlabtest gebruikt ook Nutricontrol als testlab en we hebben exact hetzelfde bedrag betaald als we rechtstreeks hadden laten testen, dus supplementlabtest heeft daar niks op verdiend.
        De test uitslagen waren dezelfde officiele documenten zoals we die eerder kregen toen we nog rechtstreeks lieten testen, dus ook daar niets vreemds.
        Inmiddels hebben ze andere merken getest zoals XXL en Powersupplements en die kwamen ook goed uit de bus. Als een ander supplementenmerk achter supplementlabtest zou zitten zouden die geen enkel belang hebben om positieve testresultaten van andere merken openbaar te maken, het tegenovergestelde zou juist het geval zijn.
        Dat ze nauw samenwerken met DBB is logisch aangezien op dat forum het hele Body&Fit schandaal aan het licht kwam en wellicht dat vanuit daar dit initiatief ontstaan is.
        Wij hebben nog niks vreemds waargenomen in ieder geval, vooral ook omdat ze alle merken en shops, zonder onderscheid te maken, testen en evalueren. Dit zouden ze zeker niet doen als er een groter belang achter zat.
        Wel goed dat je het scherp in de gaten houdt, altijd goed om kritisch te zijn.
        www.sportfood.nl

Comment

Originally posted by kedamn View Post
          Bigdude?

Comment

Originally posted by imation View Post
            ja beetje te obvious:P

Comment

Even serieus bigdudes taalgebruik is van een heel ander level jongens..

Comment

Originally posted by oldskool_warrior View Post
                Niets is wat het lijkt? Er zijn zeer sterke geruchten afkomstig van zeer goed geinformeerde bronnen dat Supplementlabtest niet is wat het lijkt. Deze website presenteert zich als een onafhankelijke testwebsite voor supplementen opgericht door een groepje fanatieke sporters. Een mooi en goed streven zou je denken, eigenlijk bijna te mooi om waar te zijn. Een echt onafhankelijke website die belangeloos goed wil doen voor sporters. Daar heb je als onwetende consument iets aan!

Maar dan....
                Vreemd is op zich al dat dit "onafhankelijke groepje" sporters dure advertentieprogramma's draait en er alles aan doet om anoniem te blijven en daar ook grote bedragen in steekt. Waar komt al dit geld vandaan? Bij dit groepje? bij de consument? Waar dan wel? Daar zou je als consument al heel lang en serieus over na kunnen denken... als je echt onafhankelijk bent heb je toch eigenlijk niks te verbergen?

Daarnaast, zou een onafhankelijke website zich zo manifesteren? Enorme bedragen uitgeven om te adverteren en daarnaast alles wat erachter zit zo goed mogelijk proberen te verstoppen? Nee, want als je onafhankelijk bent dan heb je toch niets te verbergen.
                Ben je dom? B&F ging full retard toen hun whey tiefustroep bleek te zijn en begon gelijk te dreigen.

Deze onafhankelijke website Supplementlabtest wordt zeer waarschijnlijk gevoed door een nieuw opgestarte supplementenproducent annex merk in Belgie genaamd Musculi. Zij hebben enorm veel geld in gestoken in hun bedrijf. Supplementlabtest werkt vanaf de oprichting van de website nauw samen met het van origine belgische maar ook voornamelijk Nederlands gerichte Dutchbodybuilding.com forum. Dutchbodybuilding.com is direct de samenwerking aangegaan en hier is geen enkele kritische vraag gesteld. Dat nieuwe merk zal vast ook snel genoeg een van de nieuwe hoofd sponsoren worden.. Vreemd? Objectief gezien wel. Maar ze zullen vast ook snel genoeg ook heel goed getest worden aldaar.. aar kun je op rekenen..
                Oh ja, Musculi heeft er natuurlijk heel veel baat bij dat bijna alle merken, m.u.v. B&F, goed uit de bus komen. Poehpoeh. Ook heel verdacht ja, dat een Nederlandse site iets met het grootste Nederlandstalige bodybuild forum doet. Gvd man wat ben jij simpel.

Ik hoop eerlijk gezegt heel erg dat ik ernaast zit, de info komt uit een zeer goed geinformeerde bron. Als het wel waar is dan wordt je als consument echt enorm zwaar belazerd. Niet alleen door supplementlabtest maar ook door het nu nog grootste forum in Nederland want het kan niet anders dat zij weten wat hierachter zit!

Voor de zekerheid voor deze post even een nieuwe account aangemaakt om mijn anonimiteit niet prijs te geven.
                Je bron is een mongool.
                Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

hahhahha spuitelf wat een baas:P

Comment

Ralf probeert nu via deze weg nog aan te geven dat de testen van de b&f whey van deze site niet kloppen?
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Nee jongens run een IP check misschien zelfs door een moderator ik ben die oldskool warrior niet. Ik vind wat hij zegt helemaal niet gek klinken. Ik laat mezelf er ook niet verder over uit eerst het onderzoek naar Nutricol en hun eigenaren etc afronden en dan praten we verder.

Comment

Alweer goeie communicatie van Sportfood.nl, mooi zo!

Verder ben ik naar de launch geweest van Musculi, bij ons in de gym zitten twee van hun atleten.
                        Zit inderdaad heel wat geld achter, ziet er een goed merk uit - goeie marktstrategie, mooie website.

Leuke complottheorie wel.

Comment

De oplichtings praktijken van Body&failshop kent geen grenzen.
                          Mind is everything.

Comment

Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Hé, Daniel !!
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...