Toevallig al mensen bekend met MyProtein en Bulkpowders ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Toevallig al mensen bekend met MyProtein en Bulkpowders ?

Ik vroeg me af aangezien beide nu in NL zijn en supplementen leveren voor echt lage prijzen of er al mensen hier ervaring hebben met 1 van de 2 of alle 2 de shops.
    Prijzen zien er goed uit dat wel verder weet ik er nog niet zoveel van.

Vrienden bestellen veel MyProtein, en ze vinden het de beste whey tot nu toe. Helemaal qua prijs.

Bulkpowders geen ervaring mee. Wel eens iets besteld maar geen whey.
    In between obsessed periods

Comment

Ja de prijs is het opvallendste. Maar goed het schijnt een enorm bedrijf te zijn ook.

Comment

ken wel souroush die ook gesponserd athleet is door hun, geloof anna nu ook.
        heb er zelf nog niet besteld. ben nu hooked up aan de delicious whey van xxl ^^

Comment

Ik krijg vandaag een pakket binnen van Bulkpowders, al heb ik het wel op zaterdag besteld. Ik geloof dat alles uit Engeland verstuurd wordt. Ik kreeg allerlei mails in het Engels na mn bestelling. Niet dat dat erg is, maar 4 werkdagen levertijd vind ik wel vrij lang.

Die actie met eiwitten is/wel vrij goedkoop 2x2,5 kg whey voor €50 vind je volgens mij nergens anders. Die sterke omega 3's die zij verkopen zijn qua prijs-kwaliteit ook zo'n beetje de beste die ik ben tegengekomen. Over het algemeen bieden ze dus goede dingen aan maar hun assortiment is nog wel vrij beperkt. B&f shop heeft zeker 20 keer meer dan zij.

Ik heb overigens een kortingscode voor je als je daar wilt bestellen.

Comment

Wel ervaring met Myprotein (koop regelmatig whey isolaat naturel en flavor drops), maar geen ervaring met Bulkpowders. Soms heeft Myprotein goede acties (of kortingcode via een gesponsorde atleet) en dan kan het best wat centjes schelen. Shop net zo goed ook bij XXL...
            " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Ook dus de prijzen zijn voornamelijk aantrekkelijk door de kortingscodes ?

Comment

Zojuist "Toffee Popcorn puur eiwit" geprobeerd. Smaak is oké, 6,5/10. Liever eet ik gewone toffee-popcorn, maar zo'n shake kan dat natuurlijk niet nabootsten.

Comment

Alle verpakkingen zitten in een zak (pouch) btw ipv een emmer of een pot. Kan handig zijn of juist onhandig.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                    Zojuist "Toffee Popcorn puur eiwit" geprobeerd. Smaak is oké, 6,5/10. Liever eet ik gewone toffee-popcorn, maar zo'n shake kan dat natuurlijk niet nabootsten.
                    Je hebt dan ook wel een hele fancy smaak uitgekozen voor whey :P
                    In between obsessed periods

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                      Je hebt dan ook wel een hele fancy smaak uitgekozen voor whey :P
                      Ik heb ook chocolate cookies. Mssn ben ik iets te enthousiast geweest want ik heb nu zo'n 7kg whey thuis, terwijl ik mssn 3 shakes per week neem :P. K moet maar even een buffe vriendin zoeken dan.

Comment

Ik kreeg er een kortingscode bij voor iemand anders, dus wie het eerst is mag DV8VCJ gebruiken voor €5 korting.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                          Ik vroeg me af aangezien beide nu in NL zijn en supplementen leveren voor echt lage prijzen of er al mensen hier ervaring hebben met 1 van de 2 of alle 2 de shops.
                          Prijzen zien er goed uit dat wel verder weet ik er nog niet zoveel van.
                          Bestel regelmatig, vooral de special deals.. moet wel zeggen dat bij sommige producten het tegenvalt.. majah misschien te verwachten met het niveau wat ik nu verwacht

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X