Keuze maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keuze maken

Ik denk dat de meerderheid hier wel eens producten besteld via het internet?. Welke site's raden jullie aan of gebruiken jullie zelf ?

Ik heb altijd al besteld bij body en fit shop en altijd al tevreden geweest van de service. Maar nu las ik dat ze niet altijd even eerlijk zijn geweest over de dingen die in hun producten zaten. Dit is dan natuurlijk volgens hun direct weer rechtgezet maar ben toch een beetje aan het twijfelen gegaan. Andere kanshebbers voor mij zijn XXL, bodylab24, of anders gewoon een gymwinkel waar je veel geld aan kwijt bent voor dezelfde producten

Xxl voor de whey(smaakloos)
    B&F voor multivitaminen en visolie capsules.
    Al kan je ook goedkope visolie bij 'de Tuinen'kopen.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Rain ik neem altijd whey('s waar een smaakje inzit zoals banaan meestal. Volgende keer wou ik cookie's nemen maar is smaakloos dan beter of lekkerder ?

Comment

Whey waar het goedkoop is, keuze is altijd xxl of myprotein.
        pillen bij B&F en straks rond mijn prep ook daar de BCAA's vandaan denk ik.
        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by NielsV View Post
          Rain ik neem altijd whey('s waar een smaakje inzit zoals banaan meestal. Volgende keer wou ik cookie's nemen maar is smaakloos dan beter of lekkerder ?
          Mwa, met smaakje is mischien lekkerder.
          Beter is smaakloos niet, op een paar gram extra eiwit na.
          Geen zoetstoffen kan wel een groter pluspunt zijn.

Ik kreeg vaak een opgeblazen gevoel van whey met een smaakje,al bleek dat achteraf veroorzaakt te worden door de toegevoegde suikers bij de B&F shakes.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

myprotein heeft nu nog de aanbieding met 25% korting. en anders kan je altijd 10% korting krijgen via onderstaande site.
            Ben zeer te spreken over de smaken van myprotein. verder altijd XXL gehad maar in verhouding meestal wat duurder ( wel volgende dag al in huis en myprotein duurd een paar dagen)

bcaa kan je idd prima van bodyenfitshop hebben. maar als je toch een beetje smaak wilt is die van xxl het beste. myprotein is geen aanrader betreft de bcaa echt een nasmaak en mixed beroerd.

zoals rain aangeeft de visolie van de tuinen zeker met de kortingsactie goed te doen. heb ze zelf ook, toevallig recent met zo'n aanbiedingsactie nog 1500 caps ingekocht dus ben komende 2 jaar voorzien.
            tevens haal ik er mijn vitamide D in de winter 25 ug zomer 15 ug per dag

verder haal ik de meeste caps bij xxlnutrition. zal voor de prijs niet veel uitmaken, maar deze komen in een handig potje en bijv de multys van bodyenfitshop in een blister.

Comment

Ik haal whey ook bij MyProtein (overgeschakeld van B&F) en ben er ook zeer tevreden van. Ook de BCAA's van bij hen heb ik geen klachten over, bij mij geen storende nasmaak of misschien ligt dat aan mij.

Multivit en visolie bij b&f of XXL.

Comment

welke smaak bcaa heb je? heb zelf de orange, schuimt ook als een bezetene

Comment

Originally posted by Beachboy View Post
                  welke smaak bcaa heb je? heb zelf de orange, schuimt ook als een bezetene
                  Bovendien is het ook nog eens weggegooid geld.

BCAA - weggegooid geld voor de de meesten.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X