Vrouwen Supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vrouwen Supplementen

Goedemiddag allen,

Een vraag uit interesse, aan de kenners:

Zijn er bodybuilding-supplementen of stoffen die vrouwen het beste kunnen vermijden in verband met bepaalde (met name mannelijke) hormonen in deze supplementen?

Zowel supps voor tijdens de cut als tijdens de bulk...

,Hier en daar zijn ook supplementen te krijgen die ontwikkeld zijn voor vrouwen ...geloof lichtere proteïne shakes.Zullen ook beslist wat vitamine lijnen zijn die meer gericht zijn op vrouwen ,is wat ik voorbij heb zien komen bij mijn laatste koopjes jacht op internet.Of er wezenlijk verschil zit tussen een voor mannen of vrouwen gelabeld product valt te bezien .Misschien handig om ingrediënten te vergelijken .Kan me vergissen maar dacht dat bv eiwit speciaal voor vrouwen aanzienlijk duurder was

Comment

Voedingssupplementen zijn bedoeld als aanvulling op je dagelijkse voeding. Dan heb je het dus over eiwitten, vetten en koolhydraten. En dan maakt het niet uit of je een mannetje of een vrouwtje bent. Of je dergelijke supplementen nodig hebt hangt af hoeveel van de macro's je al uit je normale voeding haalt.

Als je het hebt over supplementen waar hormonen in zitten dan bedoel je waarschijnlijk andersoortige supplementen?
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

In mijn gym verkopen ze wel proteïne bars voor vrouwen, maar ik betwijfel het of er een verschil zit tussen die proteïne bar en de normale. Is eerder marketing

Comment

Is pure marketing inderdaad. Niet aan mee doen, is gewoon zonde van je geld .

Qua hormonen, ik heb nog niet gezien dat er mannelijke hormonen in eiwitshakes o.i.d. zaten, zou daar ook niet al te bang voor zijn. Als dat wat deed, zouden we ze wel drinken in plaats van injecteren .
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik denk persoonlijk dat dit marketing is, ik gebruik gewoon normale creatine en pre workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X