Wie heeft er ervaring mee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie heeft er ervaring mee

was even benieuwd wie er bij  deze site wel eens wat besteld heeft??
    en of het een betrouwbaare leverancier is?

die vitargo was best intresant nam ik op uit een ander topic

daar nog even een vraag over je hebt dat goedje ook met greatine er door heen is het verstandiger om die zonder te nemen en dan zelf greatine los nemen?

Who's the Chef

Ja, ik heb er laatste wat supps besteld. Was een dag later al binnen en kreeg een shake-beker kado. De vitargo ben ik nu mee bezig. Creatine doe ik erzelf los doorheen. Kan ik het zelf namelijk doseren. Betrouwbaar en mijns inziens niet te duur.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Geen idee ik bestel alleen bij real1972.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik bestel er wel ns, toevallig gisterenavond ook nog onder andere vitargo besteld. Das versie zonder creatine, dit omdat ik ns cee wil proberen.

Comment

is dat qua smaak een beetje te vergelijken met een maas gainer ?
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (been @ Sep. 02 2005,19:54)]is dat qua smaak een beetje te vergelijken met een maas gainer ?
            Nee, echt niet. Het is wat zurig en een tikkie fruitig (toch? KIR?) en voor de rest neus dicht en gaan....

Comment

Lijkt me niks...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 03 2005,02:05)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (been @ Sep. 02 2005,19:54)]is dat qua smaak een beetje te vergelijken met een maas gainer ?
                Nee, echt niet. Het is wat zurig en een tikkie fruitig (toch? KIR?) en voor de rest neus dicht en gaan....  
                Idd, wat citrusfruit-achtig

Probeer het gewoon uit Been. Misschien kan je een proefverpakking aanvragen?
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Mr symmetry, hoelang ben je nu bezig met vitargo en merk je er al iets van, betere recuperatie, sterker worden door de betere opname van voedingsstoffen.Je doet de creatine er apart in zeg je maar je hebt toch ook vitargo met creatine in,zou deze niet beter zijn en goedkoper dan een pot creatine erbij te kopen

Grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (snipke @ Sep. 03 2005,12:27)]Mr symmetry, hoelang ben je nu bezig met vitargo en merk je er al iets van, betere recuperatie, sterker worden door de betere opname van voedingsstoffen.Je doet de creatine er apart in zeg je maar je hebt toch ook vitargo met creatine in,zou deze niet beter zijn en goedkoper dan een pot creatine erbij te kopen

Grtz
                    Ha Snipke, ik ben er nu 2 weken mee bezig. Beter herstel kan ik weinig van zeggen, eigenlijk. Ik gebruik het ook alleen maar direct na de training. Wellicht, als je het een keer of 3 per dag gebruikt, dat je meer merkbaar resultaat ziet/voelt. Ik vind creatine niet echt duur en bepaal liever zelf mijn merk, vandaar. Ik ben in ieder geval in 2 weken weer wat voller en wat sterker geworden, maar dat komt uiteraard ook door mijn creatinegebruik.

Comment

Is het niet de bedoeling van direct na de training te nemen, dat je op andere tijdstippen ook kan nemen wist ik niet, lijkt me toch niet goed van zoveel suikers te nemen op een ander tijdstip

Grtz
                      stil growing

Comment

een nadeel van de geen met crea er in es dat je aan die verhouding wast zit dus als je meer crea wil nemen moet je ook meer vitargo nemen
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Sep. 03 2005,13:44)]Is het niet de bedoeling van direct na de training te nemen, dat je op andere tijdstippen ook kan nemen wist ik niet, lijkt me toch niet goed van zoveel suikers te nemen op een ander tijdstip

Grtz
                          Dat is nu juist het nieuwe aan Vitargo: het zijn geen echte suikers. Het gehele product is nieuw en wordt 70% beter opgenomen door je spieren. Als ik vooruitgang bemerk zal ik dat zeker laten weten.

Comment

ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad bij de bestellingen via bodyenfitshop

Comment

stel je even voor vriend

ik heb mijn bestelling daar ook gedaan
                              gaat allemaal wel een beetje moeizaam helaas
                              woensdag avond besteld dinsdag pas in huis
                              ze waren aan het wachten want ze hadden het niet liggen beetje jammer dat ze dan niet even bellen of mailen
                              ze hadden de vitargo gewoon niet op de plank beetje jammer
                              en er zijn geen andere die het leveren volgens mij dus ik moest wel wachten.
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X