Muscletech wie heeft er ervaring mee

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muscletech wie heeft er ervaring mee

Wie heeft wel is de spullen van Muscletech gebruikt? En wat is je ervaring met deze supplementen??

denkend dan aan:

Nitrotech
    Nitro Tech Night-time
    ThermoGain
    ThermoShred
    Cell Tech New and Improved

Cell tech gebruik ik nu. 75% suikers en 10 gram creatine per 100 gram.

Ben er nu 10 dagen mee bezig, kan er nog weinig op zeggen, maar het schijnt goed spul te zijn.

Spidy

Comment

waar ben je naar op zoek kerel?
      Who's the Chef

Comment

De eiwitten zijn echt super van muscletech maar de afslankers zijn bagger en geld niet waard.
        Over de creatinetransport systeem van ze ben ik tevreden alleen er zijn genoeg andere merken die het voor stukke goedkoper leveren en de zelfde kwaliteit hebben.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by been
          waar ben je naar op zoek kerel?

ervaringen omtrent dit merk.. had er goede dingen over gehoord maar was benieuwd als jullie het zelfde erover dachten

Comment

Ik gebruik nu een week of 2/3 nitro-tech. De whey shakes dus. Smaken goed (neem ze met water) en kwalitatief schijnen ze idd een van de beste te zijn. Wel zijn ze erg duur en ben je na 2,5 week alweer toe aan een nieuwe pot. (neem er 2 per dag) Een pot kost 58 euro. Dus trek je knip maar.......

Comment

Originally posted by lighthammer
              Ik gebruik nu een week of 2/3 nitro-tech. De whey shakes dus. Smaken goed (neem ze met water) en kwalitatief schijnen ze idd een van de beste te zijn. Wel zijn ze erg duur en ben je na 2,5 week alweer toe aan een nieuwe pot. (neem er 2 per dag) Een pot kost 58 euro. Dus trek je knip maar.......
              kijk ff hier bro... stuk goedkoper...http://www.perfectbody.nl/

en dan ff nitro tech opzoeken

scheelt een stukje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X