Vendetta!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vendetta!!!!

zijn er hier ook mensen die ervaring met vendetta hebben.
    ik gebruik het al een tijdje en ik kan er heerlijk op trainen, maar mijn vraag is eigenlijk: kan ik het ook voor en na mijn training gebruiken?
    het lijkt mij dat het wel kan omdat je lichaam na het trainen ook voedingstoffen nodig heeft. normaal neem ik een paar bananen en een whey shake na mijn training, maar omdat vendetta binnen een paar minuten wordt opgenomen lijkt het me hhel goed. jullie mening graag.

Geen ervaring mee maar wat ik ervan begrijp moet het kunnen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als het dezelfde werking als vitargo heeft qua transport van suikers wel

Comment

vendetta is een vrije vorm van essentiele aminozuren die binnen een paar minuten in je bloed wordt opgenomen. IK kan er echt heerlijk bij trainen.
        Je hebt meer energie en kunt langer doorgaan. Klinkt misschien raar maar het traint zo lekker dat het bijna verslavend is.

Comment

Zijn rottere verslavingen hoor

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nou ik heb ook tijdje terug Vendetta gebruikt, maar deed me helemaal niets, geen energie, geen kracht, niets, nada, nothing, maar als het bij jou werkt dan succes ermee.

Comment

vorig jaar vendetta uitgeprobeerd. vond het ten eerste erg vies smaken en die harde korrels die weigerden te smelten vond ik ook niet al te prettig.

verder heb ik er geen bal van gevoeld. Geen extra energe geen extra kracht. voelde er niets van dus en later begonnen er ook klonten te vormen terwijl de verpakking potdicht zat. waarschijinlijk toch stiekum wat vocht binnen gesmokkeld. heb een halve pot weg gegooid. zonde maarja werkte niet en was helaas niet goed meer door de vocht.
              I'm not fat, I'm just big boned

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X