Whey Protein

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey Protein

Ik vroeg me af of het volgende goed is voor de spiergroei:

http://www.bodystore.nl/whey_eiwit/whey_eiwit.php

OF kan ik beter iets nemen met caseïne eiwit en dan voor het slapen gaan?
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Ik wil graag de juiste voedings supplementen hebben om snel spiermassa aan te komen, Wat kan ik beter nemen? Eiwit shakes/weightgainers?

Comment

Hangt helemaal van je voedingsschema af.
      Met alleen supplementen kom je er niet, ze zijn een aanvulling op je voeding. In principe kun je alles wat je nodig hebt (ook voldoende eiwitten) uit je voeding halen, voor veel mensen is dit echter om wat voor reden dan ook niet helemaal mogelijk. Dan kun je shakes toevoegen, maar of weightgainers of eiwitshakes gewenst zijn ligt aan je behoefte, je totale kcal inname en de verdeling koolhydraten/eiwitten/vetten.

Dus, begin met een voedingsschema en vul de tekorten die overblijven aan met shakes.

Comment

7:30 1 bak cornflakes met melk
        10:30 2 boterhammen met kaas
        12:30 2 boterhammen met chocopasta
        15:30 (wil ik weight gainers plaatsen)
        18:00 (avond eten, normaal: Groente, Vlees, aardappel/rijst/pasta)
        19:30 (1 bak cornflakes met melk
        22:30 (wil ik weight gainers plaatsen)
        -----------------------------------------------------------------
        Stats:
        168 CM
        56 Kilo
        BF: ongeveer 8% (nooit gemeten, ik gok maar)

Is dit iets, of moet ik iets veranderen? Ik wil ongeveer een kilo per week aankomen, en niet meer dan 45 euro per maand uitgeven aan weight gainers (of evt. eiwit shakes)

Comment

een kg per week ??!!

wat voor AS kuur had je in gedachte kerel?

voor jou stats zou je nog wel iets meer kunnen eten dan heb je geen gainer nodig
          zou voor de whey gaan als ik jou was
          Who's the Chef

Comment

Ja, ik las dat heel veel mensen van weight gainers heel snel aankomen, ik wilde eigenlijk ook nog weten of ze dan ook egt die kilo's aankomen in spiermassa...

Comment

Originally posted by been
              een kg per week ??!!

wat voor AS kuur had je in gedachte kerel?

voor jou stats zou je nog wel iets meer kunnen eten dan heb je geen gainer nodig
              zou voor de whey gaan als ik jou was
              Normaal at ik op de tijden waar ik weightgainers wil hebben altijd brood met ei of magere kwark (250 gram), maar ik vind kwark niet lekker, ook niet met wat honging en muesli, en van ei krijg ik pukkels.

Comment

Originally posted by dav1t0
                Ja, ik las dat heel veel mensen van weight gainers heel snel aankomen, ik wilde eigenlijk ook nog weten of ze dan ook egt die kilo's aankomen in spiermassa...
                Als je te weinig eet zal die weightgainer niets uithalen.. En spiermassa kweken duurt langer dan vet aanzetten dus trek je eigen conslusie, hebben die vele mensen dan snel vet of spier aangezet
                It is not strength but desire which moves us

Comment

Is al weer een oud topic en al lang niet meer aan de orde.

Grtz, David.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X