Welk merk creatine?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welk merk creatine?

Creatine heb je in veel verschillende merken, maar welk merk kun je nou het beste nemen?
    Iemand goede ervaringen met een bepaald merk?

Of komt het er op neer dat het allemaal hetzelfde is, alleen bij de ene zit er ook een transportmiddel (glucose) bij en dat maakt het verschil in prijs?

Greetz,

De webmaster.

Sorry voor mij geen creatine
    Krijg er buikpijn van

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik kreeg buikpijn van de creatine met transportsysteem(creatine glycerol phosphate van J-tech),bij de gewone creatine monohydrate(creamon van j-tech) had ik dit niet.Mischien toeval,ik weet het niet.Resultaat is ongeveer hetzelfde(ongeveer 2 a 3kg winst)alleen bij de creatine met transportsysteem heb ik de indruk dat die sneller begint te werken en je deze vlak voor de traaining best in neemt.
      Geloven julie ook of creatine goed is als je het na de traaining neemt,je zou dan beter herstellen?Ik gebruik het enkel voor de traaining.
      greets
      1.74m,80kg,11%vet

Comment

Als ik me goed herriner moet je juist de transportsystemen zoals cell-tech en nitro-tech juist precies na je training nemen en niet voor!!
        Zelf vind ik transportsystemen niet echt werken(wel klein beetje maar ik vind het het geld niet waard)
        Dus mijn keus zou zijn gewoon normale creatine goedkoop en werkt net zo goed-zo niet beter
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Maar om nog effies iets aan toe tevoegen transportsystemen zijn wel handig want je hebt na je trainign meteen de nodige koolhydraten in vorm van suikers dus geen maaltijd nodig als je zoiets neemt
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ik gebruik sinds kort Creatine Monohydrat van Weider en dat bevalt heel goed. Veel meer kracht en tot nu toe 3 kilo aangekomen. Ik weet helaas niet of ik met andere merken hetzelfde resultaat zou behalen, dus helaas geen antwoord op je vraag webmaster....

Ik neem het 's ochtends op de lege maag, en voor en na de training.

Greetz
            "Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X