opbouwen van spieren na mass apeal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• opbouwen van spieren na mass apeal

een vriend van me die bij een voedingssuplemntenbedrijf werkt, heeft me overhaald om een keer hun topproduct te gaan gebruiken
    dit is mass appeal; je moet er 4 van nemen in een dag (pillen)
    er zit creatine en glutamine in en nog andere aminzuren.

Mijn vraag is nu;
    je hoort vaak na het nemen van anabolen spieren opbouwen zeer moeilijk is
    maar is het nu ook moeilijker om spieren te gaan opbouwen als ik stop met die mass apeal en dus bv. geen creatine en glutamine meer ga gebruiken?

GRTZ

Nee, as is toch net effe wat anders dan creatine en glutamine. Zoals het woord zegt, het zijn supplementen...aanvullingen op je voeding dus. Het zijn natuurlijke producten die geen nadelige gevolgen hebben als je ermee stopt. Of het echt wat doet is een tweede...Het zal vast wel helpen, maar hetzelfde effect zou waarschijnlijk op een goedkopere manier bereikt kunnen worden dan 'dure' pillen. Echter, dat was je vraag niet, dus waarom lul ik dat nou allemaal neer?!
    Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

héhé no problem man

tjah het waren idd dure pillen maar ik heb nog NOOIT gesuplemnteerd en nu ben ik tog een ervarinkje rijker.
      ik barst er vooral van energie van, en dat heeft tog grote voordelen tijdens men laatste trainingen (want ik was op een terugval na een zeer goede periode van 3 maanden)
      dus weggesmeten is het niet, maar het is voorlopig slechts eenmalig door mijn jonge leeftijd (16)

Comment

Is idd geen enkel probleem hoor.
        Heb gelijk het onderwerp verplaatst naar supplementen aangezien het daarover gaat.

Comment

Noem het alsjeblieft geen anabole, anders zat ik daar nu ook aan!

Je voelt je iig wat vermoeider als je ophoud met creatine, maar dat is na 1/2 weekjes weer over. Verder kan het geen kwaad.

Grtz,
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

je zal miss iets minder snel groeien
            en miss dat je je zelf achteruit zit gaan omdat je je vocht kwijt raakt van de creatine
            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X