welke creatine merk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke creatine merk

welk merk creatine is het beste ???
    is die van eas wat ?

neem is een kijkje op www.sportfood.nl daar heb je een product creatine anhydrox wat zeer aan te bevelen is

grtz
    Last edited by ahmet; 29-04-2006, 18:23.
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Als je een Creatine zoekt zonder de watermolecuul (dus zonder Monohydraat) kan ik echt Creatine Anhydrox aanbevelen.
      Wij verkopen ook het goedkopere Creatine Monohydraat (wat ook prima werkt), maar alle klanten komen steeds terug voor de Creatine Anhydrox. (ook terug te lezen in de reviews dat bij het product staat)
      Onze Creatine Anhydrox heeft ook het ALL Pure predikaat wat staat voor farmaceutische kwaliteit. Het is 13% puurder dan Monohydraat en pakt beter aan dan de succesvolle Monohydraat versie.

www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=215
      Last edited by Sportfood; 29-04-2006, 18:12.
      www.sportfood.nl

Comment

als ik het goed versta is dit nog iets anders dan de ester ethyl?

Comment

Originally posted by Rabbit
          als ik het goed versta is dit nog iets anders dan de ester ethyl?
          Ja Ester Ethyl is een Creatine verbinding, Creatine Anhydrox is puur Creatine.
          Beiden zijn prima producten en zullen 70% van de atleten zeker verder helpen (30% vd mensen reageert niet of nauwelijks op Creatine)

Het voordeel van Creatine Anhydox is, is dat het normaal gesproken veel goedkoper is dan Ester Ethyl.
          www.sportfood.nl

Comment

Originally posted by Sportfood
            Ja Ester Ethyl is een Creatine verbinding, Creatine Anhydrox is puur Creatine.
            Beiden zijn prima producten en zullen 70% van de atleten zeker verder helpen (30% vd mensen reageert niet of nauwelijks op Creatine)

Het voordeel van Creatine Anhydox is, is dat het normaal gesproken veel goedkoper is dan Ester Ethyl.
            geld hier dan duurder is beter?

grtz
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Ik denk dat geen 1 creatine op het moment beter is als CEE. Je hebt natuurlijk ook cocktails met cee erin. (bv. revengev2 enzo)

Comment

Originally posted by ahmet
                geld hier dan duurder is beter?

grtz
                Nee, hier geldt duurder is anders.
                Nogmaals CEE is een prima product, maar de jongens die ik begeleid met Creatine Anhydrox willen niet anders meer. De prijs/kwaliteit verhouding geeft ze de doorslag.
                Bij zowel CEE als bij Anhydrox zijn trouwens geen laadfases nodig. (ik vind dat ook niet nodig bij Mono, maar dat is weer een andere discussie)
                www.sportfood.nl

Comment

Wat vind je dan van Creatine Trans-X: de nieuwe generatie Creatine Ik heb het namelijk besteld maar ik ben benieuwd of het goed spul is maar ja daar kom je maar op 1 manier achter toch?

Comment

Originally posted by Kalfje
                    Wat vind je dan van Creatine Trans-X: de nieuwe generatie Creatine Ik heb het namelijk besteld maar ik ben benieuwd of het goed spul is maar ja daar kom je maar op 1 manier achter toch?
                    Of een product wat voor je doet, kun je inderdaad vaak alleen achterkomen door het zelf te proberen. Alle mooie verkooppraatjes en goede klanten reviews ten spijt kunnen je nog niet de garantie geven dat het voor jou persoonlijk werkt.

De Trans-X zit nog niet zo lang in ons assortiment en de eerste potten beginnen nu langzaam maar zeker hun weg te vinden naar de klanten. De ingredienten reeks die er in zit vind ik persoonlijk er erg goed uit zien, dus ik verwacht er wel wat van!

Hou ons op de hoogte van je bevindingen Kalfje!
                    www.sportfood.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X