vet verbrander

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vet verbrander

wat zou het beste vet verbrander supplement zijn voor VROUWEN die snel wat kilo's kwijt willen en te lui zijn voor cardio training?

Originally posted by filip72
    wat zou het beste vet verbrander supplement zijn voor VROUWEN die snel wat kilo's kwijt willen en te lui zijn voor cardio training?
    Een flinke pot "pro motivatie" van het merk doorzettingsvermogen ? Afvallen en niks doen werkt alleen met crash dieëten en als het eraf is komt het er net zo snel weer aan, dus cardio is een must als je wilt afvallen en het eraf wilt laten zonder opnieuw aan te komen !
    It is not strength but desire which moves us

Comment

Nou.. misschien dan het water met citroensap en 3x daags een blaadje sla dieet

Afvallen is de balans tussen opnemen en verbranden. Dus ofwel opname verlagen, ofwel verbranding verhogen. Bewegen is voor mij nog altijd de sleutel tot verbranden en afvallen. Ik sluit me aan bij r.vanbeek.
      Life's what you make it!

Comment

Wat hierboven staat en lipotrex. Maar vergeet niet ook al heb je het beste vet verbrander. Als de rest niet in orde is zal je ook niet afvallen. Mocht je toch afvallen, gain je het dubbele weer aan als je met de vetverbranders stop.

Comment

te lui voor cardio...

Dat is gewoon een verkeerde instelling. Wil je iets bereiken moet je er ook wat voor willen doen.

Maar dat is mijn mening.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X