no-xplode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• no-xplode

ik gebruik voor ut eerst 2 dagen no-xplode maar heel raar me armen voelen niet vol ? ehct heel raar terwijl ik vet veel oefeningen en lekker zwaar doe

Volgens websites werkt het het best als je het maximale uit je sets haalt, en egt tot het maximale gaat. Dat is dus tot failure denk ik. Doe je dat of train je gewoon 'wel' zwaar?

Grtz
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

ik bikkel uhm wel ik geef zeker veel inzet heel raar gevoel als ik ut niet neem springuh als de klere :S

Comment

dat laatste van je begrijp ik ff niet. En waarom het geen effect op je heeft begrijp ik eigenlijk ook niet. Mischien moet je NOG iets zwaarder trainen.

Comment

hahaha, de naam zegt het al hea? no xplode , kan zijn dat het iets in je armen foso verlamt waardoor je door kunt trainen zonder echt pijn of prikkel te voelen, nadat het is uigewerkt voel je juist 2x zoveel spierpijn omdat je zwaarder kon trainen... verbeter me als ik fout zit

grtz
          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Als hij met ' ut niet neem springuh als de klere :S' bedoeld dat hij daarna enorm spierpijn heeft dan komt dat waarschijnlijk doordat hij zijn spier zwaar belast heeft. Ik vind zelf dat je wel moet uitkijken met dit soort producten omdat het de kans op blessures zwaar vergroot.

Comment

k denk ook dat de ervaren sporters dan dit product moeten gebruiken, heb wel eens gelezen over producten die zorgen ervoor dat je tijdens training amper tot niks voelt waardoor je zwaaarrrr veeel reps kunt maken in verglijking met wat je normaal gesproken doet, en dan is het logisch dat je dan ook zwaar veel spierpijn krijgt...maar ikweet niet of het dit product is...mss dat de topicstarter er wat "duidelijker" over kan zijn

grtz
              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X