Ik heb enkele vragen ivm creatine, ik ben hier namelijk terecht gekomen op men zoektocht naar info over creatine (zoals ik al zei in men voorstel post )
Op volgende vragen vind ik meestal wel antwoorden maar niet ltijd dezelfde. Zelfs op dit forum lees ik verschillende meningen daarom:
1. Zou ik na slechts 8 maanden training al creatine nemen?
2. Ik drink veel koffie, heeft dit nu invloed op creatine of niet?
3. Moet er nu opgeladen worden of niet?
Op deze 3 vragen vind ik meestal 2 antwoorden die elkaar een beetje tegenspreken. De een zegt pas na 1 jaar nemen, de ander nam het direct. Ik heb gelezen dat de koffie theorie weerlegt is, de ander zegt van niet. En in de creatine startpost staat het opladen, en elders op het forum lees ik dat dit enkel is om te fabrikanten meer te laten verkopen.
Op volgende vragen vind ik meestal wel antwoorden maar niet ltijd dezelfde. Zelfs op dit forum lees ik verschillende meningen daarom:
1. Zou ik na slechts 8 maanden training al creatine nemen?
2. Ik drink veel koffie, heeft dit nu invloed op creatine of niet?
3. Moet er nu opgeladen worden of niet?
Op deze 3 vragen vind ik meestal 2 antwoorden die elkaar een beetje tegenspreken. De een zegt pas na 1 jaar nemen, de ander nam het direct. Ik heb gelezen dat de koffie theorie weerlegt is, de ander zegt van niet. En in de creatine startpost staat het opladen, en elders op het forum lees ik dat dit enkel is om te fabrikanten meer te laten verkopen.
Comment