Aankomen ??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aankomen ??

Yo dudes

Zat te googlen en ontdekte dit forum ... kzit dus al een tijdje te tobben met het feit dat ik echt te dun ben gewoon.

Ik denk dat dit komt omdat me stofwisseling te snel is ofzo, ik eet echt een hoop vette zooi maar kom gewoon niet aan. Nou weet ik dat er shakejes en poedertjes bestaan om aan te komen , ik heb er alleen totaal geen verstand van.

Wat raden jullie mij aan? en kan je ook aankomen met behulp van die poedertjes zonder echt intensief te trainen? Miss een beetje opdrukken en halteren maar daar houdt het dan echt op. Het hoeft niet perse allemaal spier te zijn ik wil gewoon wat vollere schouders en armen hebben.

Kan wel wat hulp gebruiken.
    Thnx
    Mike

Kzit net ff te kijken naar deze: http://www.weightgainplus.com/?aff=644&l=nl

Lijkt me ideaal toch, dan heb ik meer eetlust en het vertraagt me stofwisseling. Kan je dit dan ook gebruiken i.c.m. andere poedertjes??

Comment

ik zou eerst gewoon beginnen met trainen en een schema maken voor je voeding( op het forum heb je voldoende info dus hier moet je nog ff rondkijken) als je dat hebt gedaan kun je die posten en trainen zou ik bij de gym doen als je daar geld en tijd voor hebt, met opdrukken enzo bouw je niet echt massa op, die weight gainer zou je kunnen gebruiken alleen zou ik wel eerst een schema maken en dan die erbij voegen

succes nog

grtz
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

thnx man , maar zou ik van dat potje uit die link ook echt aankomen zonder te trainen? Ik hoef geen arnold te worden, voor mijn part een beetje vet als ik maar wat voller wordt

Voor de rest nog iemand wat nuttigs te zeggen hierover?
        Let me know

Comment

Nee, je kan niet aankomen van potjes, zonder te trainen. Een hoop vette zooi gaat je lichaam ook niet helpen.

Schone voeding en goede vetten, is al een stap in de goede richting. En wees niet bang, niemand wordt Arnold door training, voeding en rust, daar komt wel meer bij kijken.

Het is wel zo, dat je als beginner relatief makkelijk resultaat boekt als je gaat trainen.

Wat is je huidige gewicht en lengte (en leeftijd)?
          Life's what you make it!

Comment

een arnold word je zowiezo denk ik niet, maar een beetje trainen kan nooit kwaad. je kunt wel aankomen door alleen dat potje te eten hoor maar ik zou je dit niet aanraden, als je gewoon traint en dit erbij neemt( uiteraard met een goed voedingschema etc.)zul je wss veel blijer zijn met de resultaten,
            succes

grtz
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Ja.. aankomen in BF, maar topicstarter wil massa op armen en schouders. Ik vrees dat het door vette zooi en eten boven onderhoud of weightgainers, vooral op 't buikie gaat zitten
              Life's what you make it!

Comment

Lees gerust ff wat hier en begin dan vooral met deze regels.
                Topic (voorlopig) gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X