Welke weightgainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke weightgainer

hey mensen,

Wat vinden jullie een goed merk qua weightgainer?
    Ik gebruik al een tijdje Weider maar daar hoorde ik onlangs van dat ie niet veel voorstelde. Vroeger gebruikte ik die van Optimum Nutrition en die van Twinlab. Die van Twinlab vond ik heel lekker smaken maar heb ik ook 'ns ergens gelezen dat die meer suiker dan iets anders bevat...

Voorstellen?
    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Wij hebben een weightgainer op dit moment in het assortiment die Volume Whey heet.

Deze weightgainer bestaat uit 50% whey eiwit en 37% koolhydraten.
    En die koolhydraten zijn ook nog eens geen snelle suikers, maar midden en langeketen koolhydraten.

Zo heb je, en een flinke stoot whey eiwit voor het herstel en opbouw van je spierweefsel en een stevoge dosis extra calorieen voor extra gewichtstoename.

Ook de prijs is aangenaam: 4kg voor €59,95 en geen verzendkosten!

Voor meer info: www.sportfood.nl/shop en dan even kijken bij VOLUME WHEY.
    www.sportfood.nl

Comment

Vroeger heb ik ook wel weightgainer gebruikt, maar toen wist ik nog niet zoveel van voeding. Het kan handig zijn, maar zo'n weightgainer kan nooit een echte maaltijd vervangen.

Als ik lange dagen heb waarbij ik weinig tijd heb om te eten maak ik me eigen weightgainer die imo beter is dan "poeder" weightgainer:

100 gram brinta
      10 gram protein 80
      10 ml. lijnzaadolie
      600 ml. halfvolle melk

Dit alles in een shakebeker, goed schudden en ff in tuffen omdat het anders 1 blok beton wordt. De amylase in je speeksel breekt de koolhydraten voor een deel af waardoor het dus vloeibaar blijft.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X