Zinktabletten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zinktabletten

Ik heb gelezen dat je acne ook kan wegkrijgen door zinktabletten te nemen.
    Kan je deze gewoon bij de apotheker verkrijgen of waar kan je deze het beste halen ?
    Ik heb daar ook nogal redelijk veel last van als ik redelijk veel eiwitten neem en suplimenten en zou daar nu op voorbereid zijn.

Bij een drogist zijn ze gewoon te verkrijgen en in veel supermarkten ook.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (EMMERS DAVY @ Apr. 23 2003,20:00)]Ik heb gelezen dat je acne ook kan wegkrijgen door zinktabletten te nemen.
      Kan je deze gewoon bij de apotheker verkrijgen of waar kan je deze het beste halen ?
      Ik heb daar ook nogal redelijk veel last van als ik redelijk veel eiwitten neem en suplimenten en zou daar nu op voorbereid zijn.
      Emmers Davy, je moet inderdaad oppassen dat je er geen intolerantie door krijgt. Heb ik helaas ook gehad en kreeg last van pukkels. Dit ontstaat omdat je lichaam de eiwitten niet goed aan kan en er ontstaat een zogenaamde bloedvervuiling. Als je hier last van krijgt kan je de dosis eiwit innamen natuurlijk gewoon verlagen maar ook zink capsules erbij nemen.
      Wat voor eiwit gebruik je? Caseine of Whey?
      De intolerantie zal groter zijn bij whey eiwitten, althans als je niet gewend bent om "pure" eiwitten in te nemen.
      Je lichaam moet eerst wennen aan "pure" eiwitten en dit proces kan geloog ik wel 3 tot 6 maanden in beslag nemen.
      Dit heeft geloof ik met het vereringsproces te maken.

Hoeveel gram eiwit wil je per kg lichaams gewicht gaan gebruiken?

Grtzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

NOu heb ik me ook laten vertellen door een collega(maar die lult wel vaker) dat je whey eiwiiten ook beter niet het hele jaar door kan gebruiken maar beter 8 weken op 4 weken af ofzoiets kan gebruiken.
        En hoe bedeol je dat je lichaam aan pure eiwitten moet wennen? (pure eiwitten bedeol je shakes mee denk ik)
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (dino21 @ Apr. 24 2003,09:07)]NOu heb ik me ook laten vertellen door een collega(maar die lult wel vaker) dat je whey eiwiiten ook beter niet het hele jaar door kan gebruiken maar beter 8 weken op 4 weken af ofzoiets kan gebruiken.
          En hoe bedeol je dat je lichaam aan pure eiwitten moet wennen? (pure eiwitten bedeol je shakes mee denk ik)
          Naar mijn mening lult hij nu weer
          8 weken op en 4 weken af, met eiwit? Nooit van gehoord.
          Wat ik bedoel met "pure" eiwitten dat zijn idd eiwitten uit een pot.
          Je lichaam moet wennen aan pure of zuivere eiwitten, net hoe ze je noemen wilt, het heeft met je verteringsproces te maken.
          Dan heb je nog caseine eiwit en Whey eiwitten het verschil zit voornamelijk in het opnamen percentage. [Caseine 40/60%] en Whey [70/85,90%]

Grtzzz Ax
          DUM SPIRI SPERO

Comment

Yep die lult uit zijn nek
            Nog nooit van gehoord en geloof me ik neem langer achter elkaar
            Dat je een whey-eiwitten moet wennen, het verschilt p.p, klopt wel.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 24 2003,15:41)]Dat je een whey-eiwitten moet wennen, het verschilt p.p, klopt wel.

Greets...
              Dan kan je beter caseine ipv whey eiwitten nemen in het begin....of had ik dat al eens geplaatst?

Grtzzz Ax
              DUM SPIRI SPERO

Comment

Had je al geplaatst en klopt nog steeds.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X