testo boosters

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• testo boosters

Ik heb een paar vraagjes misschien dat er mensen zijn die wat meer duidelijkhied kunnen geven..

Ik zit in muscle & fitness te lezen aug 2006 editie. Hierin zie ik een artikel over testo verhogende middelen. Ze noemen hier 4 namen, maar ik ken er maar 1 .
    tribulus, protodioscin, tongkat ali en testo sting. Dit artikel gaat over testo sting..

Is en iemand met ervaringen met 1 van de vier middelen en wat zijn zijn bevindingen??

Kent iemand testo sting??

greets.. fiedel
    als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

testo

Kijk even op de site van bodyenfitclub daar staan de verschillen beschreven.
    Ik zelf ben nu een week bezig met testo-sting wel is het belangrijk bij dit soort suplimenten extra eiwitten en koolhygraden te nemen anders heb het nog geen efect.
    ik zelf kies dan altijd voor whey gainer veel koolhydraten en eiwitten.
    Kijk zelf even op die site.

sucses.

Comment

Kan zijn nut hebben als je de 50 gepasseerd bent maar zou er verder vooral niet te veel van verwachten.

Comment

ZMA of zink vind ik wel een nuttig supplement om test waarde op een natuurlijke wijze zo hoog mogelijk te houden.

Maar het zal weinig doen als je productie al hoog is. Bij ouderen kan het wel echt goed werken.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

die verhogers werken alleen maar als je vrije test wat hoger licht ofzoiets... dus in je nakuur kan het wel nut hebben... Als je test enth zet merk je na 2 a 3 weken het verschil, denk niet dat zon ''testbooster'' snel merkbaar resultaat gaat geven besteed je geld liever ergus anders aan.

Comment

Originally posted by KeepItReal View Post
            ZMA of zink vind ik wel een nuttig supplement om test waarde op een natuurlijke wijze zo hoog mogelijk te houden.

Maar het zal weinig doen als je productie al hoog is. Bij ouderen kan het wel echt goed werken.

ZMA doet helemaal niets voor je test levels. Het enige waar het goed voor is, is voor de leuke dromen die je ervan krijgt.
            Ik zou gewoon helemaal van de "test boosters" afblijven. Bewaar je geld voor dingen zoals protein en creatine. Jarenlange studies en ervaring bewijzen dat het werkt.
            liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Testo sting heeft een grappige verpakking lijkt net of je as koopt ik ben dan ook van mening dat daarom veel mensen he kopen het is een verkoperstrukje dat veel mensen er ook nog in trappen dat snap ik niet algemeen bekend dat die dingen weinig resultaat hebben
              ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

thanks for the reply's was niet van plan het te nemen maar wilde weten wat de bevindingen zijn.

greets f

Comment

Originally posted by philosopher View Post
                  ZMA doet helemaal niets voor je test levels. Het enige waar het goed voor is, is voor de leuke dromen die je ervan krijgt.
                  Ik zou gewoon helemaal van de "test boosters" afblijven. Bewaar je geld voor dingen zoals protein en creatine. Jarenlange studies en ervaring bewijzen dat het werkt.
                  Ben ik het toch niet mee eens. ZMA kan wel degelijk je test levels verhogen, maar alleen als je levels niet maximaal zijn. Dus als je jong bent en je test is van nature al hoog dan heeft het geen zin om ZMA te nemen om je test te verhogen. Oorspronkelijk is ZMA ook ontwikkeld omdat bij krachtsporters een zink- en magnesiumtekort vaak voorkomt.

Van januari tot juli 2007 ga ik afstuderen op het onderwerp effect van zink op het testosterongehalte. Als het af is zal ik het ook op internet publiceren voor de geïnteresseerden.

Comment

Ben ik het toch niet mee eens. ZMA kan wel degelijk je test levels verhogen, maar alleen als je levels niet maximaal zijn. Dus als je jong bent en je test is van nature al hoog dan heeft het geen zin om ZMA te nemen om je test te verhogen. Oorspronkelijk is ZMA ook ontwikkeld omdat bij krachtsporters een zink- en magnesiumtekort vaak voorkomt.

Van januari tot juli 2007 ga ik afstuderen op het onderwerp effect van zink op het testosterongehalte. Als het af is zal ik het ook op internet publiceren voor de geïnteresseerden.

Wilborn Colin D. et al (2004). "Effects of Zinc Magnesium Aspartate (ZMA) Supplementation on Training Adaptations and Markers of Anabolism and Catabolism". Journal of the International Society of Sports Nutrition 1 (2): 12-20

"Results indicated that ZMA supplementation non-significantly increased serum zinc levels by 11 – 17% (p=0.12). However, no significant differences were observed between groups in anabolic or catabolic hormone status, body composition, 1-RM bench press and leg press, upper or lower body muscular endurance, or cycling anaerobic capacity. Results indicate that ZMA supplementation during training does not appear to enhance training adaptations in resistance trained populations"
                    liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

kzal de testo boosters ook links laten liggen....

Greetz

Comment

Ik heb zelf ongeveer 6 weken Tribulus gebruikt maar heb er helemaal nix van gemerkt. Ik ben pas 16 dus daar zou t aan kunnen liggen, bij de winkel waar ik mn supplementen haal zeiden ze dat ik dan misschien een zwaardere testobooster zou kunnen proberen. Ik ga het iig niet proberen, kan mn geld wel beter besteden!

Comment

Originally posted by XeNoGeaR View Post
                          kzal de testo boosters ook links laten liggen....

Greetz
                          Maar je wordt er wel geil van

Comment

Dat klinkt uiterst interessant! Ik gebruik al een tijdje 100 mg zink per dag en dan vooral i.c.m. met B6 (50 mg). Ga ik daar ook iets over lezen in jouw scriptie?
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Wellicht wel ja. Het afstuderen begint pas in januari 2007, dan ga ik me er echt in verdiepen.

Onlangs heb ik een inlogcode ontvangen waarmee ik in alle databanken waar wetenschappelijke stukken gepubliceerd worden kan komen. Van de week eens oefenen met zoeken.

100 mg. zink vind ik erg hoog per dag. Welke vorm is het? Picolinaat, citraat, aspartaat, enz. Bij langdurige hoge inname van (goed opneembare) zink kan je een kopertekort krijgen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X