een goede start

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

meeste jonge mensen hebben nog een hoger metabolisme dus eet vetvrij en eet veel!.. veel succes

Comment

Originally posted by Spiros View Post
      meeste jonge mensen hebben nog een hoger metabolisme dus eet vetvrij en eet veel!.. veel succes
      Door die hoge stofwisseling hoef je niet perse vetvrij te eten..
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

als ik geen vet ofzo eet kom ik nog nix an joh
        on the road to get huge

Comment

Onzin, ook met schone voeding kun je aankomen als het maar genoeg is.
          Veel vet kan er waarschijnlijk voor zorgen dat je wat makkelijker aankomt maar dat is simpelweg omdat een gram vet nu eenmaal meer kcal bevat dat een gram eiwit of koolhydraten, waardoor dus automatisch je totale kcal inname snel hoger is.
          Veel vetten (met name de 'slechte' uiteraard) hebben echter ook weer de nodige nadelen en ik mag toch aannemen dat het niet alleen maar de bedoeling is om zwaarder te worden, maar ook wel om gezond te blijven/worden.

Ik zeg echt niet dat je alle rommel volledig zou moeten verbannen uit je voeding, maar wel dat je er ook als je jong bent en een snelle stofwisseling hebt enigzins voorzichtig mee zou moeten zijn en het eten van patat, snoep en dat soort dingen zeker niet zou moeten overdrijven.
          Als je meer vetten wilt nemen om op die manier iets gemakkelijker aan een hoger aantal kcal per dag te komen is vaker gezonde, vette vis eten een veel betere optie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X