Nitrix

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nitrix

Hey de gasten,

Ben nieuw op het forum en wou even dag zeggen. Ben blij dat er zo een forum bestaat waarop iedereen ongezouten zijn mening kan zeggen over zijn ervaringen met suplementen ed...
    Ikzelf gebruik Wey (Revolution) en creatine en voor de training NO-Explode. Heb net NITRIX besteld om eens te zien. Ga dat een tijdje gebruiken ipv Creatine.
    Heeft iemand hiermee ervaring?

Grtz Sommy

Comment

hahahaha je gaat zeker een reactie krijgen......of het voor jou de goeie is???!!!.....

Comment

Originally posted by sommy View Post
        Hey de gasten,

Ben nieuw op het forum en wou even dag zeggen. Ben blij dat er zo een forum bestaat waarop iedereen ongezouten zijn mening kan zeggen over zijn ervaringen met suplementen ed...
        Ikzelf gebruik Wey (Revolution) en creatine en voor de training NO-Explode. Heb net NITRIX besteld om eens te zien. Ga dat een tijdje gebruiken ipv Creatine.
        Heeft iemand hiermee ervaring?

Grtz Sommy
        hahah lol...idd je gaat een reactie krijgen..maar dar zul je niet blij mee zijn..maak een nieuwe topic zeg ik van tevoren

Comment

Hey, Wat bedoel je daarmee? Heb ik iets verkeerd gedaan dan?

Comment

niet verkeerd hoor^^...als je goed naar de datum gekeken hebt
            zie je dat dit topic uit 2006 afstamt

Comment

Maakt in dit geval toch niks uit? Het gaat hier specifiek om Nitrix en daar is deze oude thread toch echt voor.

Ik heb zelf alleen ervaring met White Flood, maar heb wel het idee dat alle No-producten enigzins hetzelfde doen. De energie en pomp was super, maar kreeg niet het idee dat het voor mijn algehele progressie veel betekende.

Benieuwd naar je ervaringen!

Comment

Originally posted by Kevf View Post
                Maakt in dit geval toch niks uit? Het gaat hier specifiek om Nitrix en daar is deze oude thread toch echt voor.

Ik heb zelf alleen ervaring met White Flood, maar heb wel het idee dat alle No-producten enigzins hetzelfde doen. De energie en pomp was super, maar kreeg niet het idee dat het voor mijn algehele progressie veel betekende.

Benieuwd naar je ervaringen!
                je hebt helemaal gelijk kevf ^^

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X