hulp nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp nodig

Hallo,
    Zouden jullie mij misschien kunnen helpen bij het beantwoorden van deze vraag ?

Is het verstandig om soja eiwit shakes te gebruiken om aan je dagelijkse eiwitbehoefte te voldoen. dan bedoel ik alleen maar, een paar uur voor de training en een paar uur na de training... Direct naar de training moet je natuurlijk whey shakes maar omdat die best wel prijzig zijn om 3x per dag ofzo te drinken zou je dan niet beter soja eiwit kunnen gebruiken met daarbij natuurlijk whey voor na de training i.v.m snelle opname en goed verteerbaar. Ik heb er al het een en ander over opgezocht maar ik vond voornamelijk de voor en nadelen en de biologische waarde
    Ik zit er namelijk over te denken om een pot soja eiwit te kopen omdat het zo goedkoop is.

Ik hoop dat jullie het begrijpen hoe ik het heb getypt want ik kon het niet anders bewoorden.

Alvast bedankt voor jullie hulp en reacties
    Groetjes john.

Soja eiwitten kun je gerust gebruiken maar pas wel op, zit ook daar weer veel verschil in kwaliteit en prijs.
    Snap alleen niet helemaal waarom je denkt dat nodig te hebben als je na de training al whey gebruikt, tenzij je echt beroerd eet kun je ook al heel veel eiwitten uit je voeding halen. Dat aangevuld met een whey shake zou normaal gesproken al genoeg moeten kunnen zijn, dus waarom dan nog een aantal extra soja eiwit shakes?

Comment

jah dat klopt.. Ik probeer zo veel mogelijk goed te eten. maar af en toe heb ik daar egt de tijd niet voor i.v.m werk ... ik zou graag willen dat ik daar de tijd en ook het geld voor had. duss daarom probeer ik het een beetje te compenseren met shakes. ALs ik wel goed heb gegeten dan gebruik ik 2 shakes op zijn hoogst.
      Last edited by spierbalsem; 31-08-2006, 17:17.

Comment

je zegt ergens tijd en geld voor had shake zijn denk ik over het algemeen duurder dan normaal eten toch..
        on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X