Fatburner?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fatburner?

Ik heb nu overal een beetje rondgekeken naar verschillende fitness ondersteuners, zoals fatburners, creatine , eiwitten etc.

Over creatine en proteinen zijn de meeste het eens, "het helpt".
    Over fatburners zijn de ervaringen verdeeld. Al lees ik dat "clenbutarol altijd werkt, dit wil ik echter niet gebruiken omdat het een zwaar medicijn is". Ik zoek liever een iets minder krachtige fatburner zonder epedra. Die werkt.
    Iemand tips en adviesen , bedankt alvast

Originally posted by Liquidfire View Post
    Ik heb nu overal een beetje rondgekeken naar verschillende fitness ondersteuners, zoals fatburners, creatine , eiwitten etc.

Over creatine en proteinen zijn de meeste het eens, "het helpt".
    Over fatburners zijn de ervaringen verdeeld. Al lees ik dat "clenbutarol altijd werkt, dit wil ik echter niet gebruiken omdat het een zwaar medicijn is". Ik zoek liever een iets minder krachtige fatburner zonder epedra. Die werkt.
    Iemand tips en adviesen , bedankt alvast
    Oops ik zie net dat het onder een verkeerd forum staat, kan iemand hem verplaatsen?

Comment

Heb hem verplaatst, al maakt het niet zo veel verschil hoor.
      Ben verder geen voorstander van vetburners, ze kunnen zeker helpen maar met wat meer tijd en moeite is hetzelfde resultaat ook zonder te halen. Zou dus liever voor die laatste optie kiezen.

Comment

Ik heb toch maar een potje ultimate burner van double you gekocht op aanraden van enkele mensen op de sportschool en andere fora. Ga maar eens een maandje slikken

Comment

suc6 en vertel over eenmaandje maar wat je resultaten zijn.
          on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X