Koolhydraten en eiwitten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koolhydraten en eiwitten

Ik hoor al een tijdje verschillende dingen over het innemen van eiwitten en koolhydraten op de "juiste" tijden. op de potten staan bijv een uur voor het trainen bij de koolh. en op een andere pot weer 15 min. voor trainen terwijl wat collega's van mij zeggen direct na je trainen en een uur daarna je eiwitten terwijl het etiket zegt direct na je trainen... Wat is nu waar want ik weet niet wie of wat ik moet geloven!

Dank jullie wel!!
    Squat 'till U puke!

Pre-workout:

90-60 min voor je start met trainen een volledige maaltijd die voldoende proteine en koolhydraten bevat.
    Je kan er ook voor kiezen om bijv 15 min voor je gaat trainen een nog shake te pakken met flink wat proteine en koolhydraten.

Post-workout:

Zo snel mogelijk dextrose of maltodextrine pakken gevolgd door een proteine shake. Dan 40 a 60 min later een goed uitgebalanceerde maaltijd met voldoende proteine en koolhydraten.
    liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Originally posted by philosopher View Post
      Pre-workout:

90-60 min voor je start met trainen een volledige maaltijd die voldoende proteine en koolhydraten bevat.
      Je kan er ook voor kiezen om bijv 15 min voor je gaat trainen een nog shake te pakken met flink wat proteine en koolhydraten.

Post-workout:

Zo snel mogelijk dextrose of maltodextrine pakken gevolgd door een proteine shake. Dan 40 a 60 min later een goed uitgebalanceerde maaltijd met voldoende proteine en koolhydraten.
      Okeej klinkt duidelijk! ik ga het even op die manier doen dan! Dank je wel!
      Squat 'till U puke!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X