whey2go, heb vervanging nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey2go, heb vervanging nodig

Ik gebruik tot op heden Whey2go van MDY Sports

MDY Shop

Ik gebruik dit nu al een aantal maanden, het bevalt op zich prima, enigste nadeel is de prijs. 29,99 voor 900 gram. Ik heb voor de rest nog niet zoveel verstand van eiwitsupplementen daarom gebruik ik deze omdat het word verkocht op de fitness school.

Ben op zoek naar een gelijkwaardige sup. Ik weet dat er gigantisch veel bestaan maar ik ben op zoek naar hoge kwaliteit, maar betere prijs/gewicht verhouding.

Misschien dat iemand een gelijkwaardig product weet of me van wat extra info kan voorzien,

Whey Isolaat van Powersupplements.nl gebruik zelf niks anders meer aangezien je vrijwel pure eiwitten koopt zonder toegevoegde rotzooi..
    It is not strength but desire which moves us

Comment

inderdaad, die van powersupplements gebruik ik ook, is trouwens zeer goedkoop voor isolaat
      "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Tja, het is een hele goede isolaat die van Powersupplements daar is niks over te zeggen.
        Maar wellicht kun je ook eens kijken op eiwitpoeder.nl naar onze whey premium, deze is naast de goede eigenschappen van de powersupplements whey ook nog eens geheel lactosevrij en vrij van koolhydraten.
        Niks anders als pure eiwit met kleur en smaakstof.

Comment

lijkt mij ook een goede whey, maar wel een stuk duurder als ik het zo bekijk
          "Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X