vraagje over vitamust.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje over vitamust.

Hallo,

Ik ben 16 jaar en doe aan mountenbikewedstrijden en ik fitness ook. Volgens de sportdokter zou ik wat meer moeten fitnessen om wat meer spiermassa te krijgen. ( stevigere benen, onderrug, en mijn buik.) Ik ben eens opzoek gegaan naar een soort van anabool wat niet beschouwd wordt als doping of dergelijke. Ik ben uitgekomen op vitamust. Fitness Booster, spierversterker, natuurlijke en veilige anabolen voor sporters. Zou dit middel echt werken of zou dit een 'fake' middel zijn en zou het verstandig zijn om het in te nemen? Ik moet op een maand of 3-4. Stevigere benen, een sterke ' gespierdere' buik, en een goede onderrug,.... krijgen. Dus zou ik jullie willen vragen zou ik dat eens proberen of moet ik er gewoon afblijven.

Mvg. Bob

Ik geloof nooit zo in "natuurlijke steroiden". Het enige wat ik als goed natuurlijk alternatief vind is creatine. Dit staat naar mijn weten niet op de doping lijst.

Succes
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Kijk hier maar even wat wel en niet mag: Dopingautoriteit
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Gaat niet over anabolen dus heb het verplaatst naar supplementen.

Comment

ik ken wel een goed middel.

Ze noemen het proteine. Elke dag rond de 100 gram innemen. en binnen een paar maanden heb je spiermassa erbij. Het werkt echt!

waar haal je t? in de supermarkt.

Gewoon kwark, vis, kip etc kopen en lekker vreten!
          komt t vanzelf goed.
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik heb nu wat informatie opgezocht over Creatine. Wat ik lees staat mij wel aan maar werkt het echt ? Ze kunnen natuurlijk schrijven wat ze willen. Creatine Hoe luiden jullie meningen over creatine ? Denken jullie dat dit echt werkt of ' fake' is ?

Comment

creatine werkt voor mij echt goed.. Dat en Whey eiwit vind ik de twee beste legale produkten..

ik zou enkel bij de creatine minder innemen als dat er op het potje staat voorgeschreven, kreeg er een pijnlijke buik van..
              No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by bob van loon View Post
                Ik heb nu wat informatie opgezocht over Creatine. Wat ik lees staat mij wel aan maar werkt het echt ? Ze kunnen natuurlijk schrijven wat ze willen. Creatine is gereserveerd voor een klant van Dolphin Internet Services Hoe luiden jullie meningen over creatine ? Denken jullie dat dit echt werkt of ' fake' is ?
                zoek op deze site op het wordt creatine en je zulk mooie resultaten vinden
                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X