In de natuur winkelketen "DE TUINEN" verkopen ze tegenwoordig ook proteine en creatine. echt spotgoedkoop. ze hebben een blijvende kortingsactie van 50% op deze producten. Vraag me wel af of het goed spul is. iemand hier al daaro gekocht?
creatine en eiwitten van "DE TUINEN"
Collapse
X
-
Goedkoop
Goedkoop is duurkoop.
je kunt er bij Whey eiwit gerust vanuit gaan dat hoe duurder het product hoe beter het is qua bereidingswijze, ingredienten etc.
Je betaald voor kwaliteit.
We hebben de whey zelf niet geprobeerd, dus eigenlijk kan ik er weinig over zeggen, ben wel benieuwd naar dit product. Maar ik denk dat het niet echt een hoogwaardige whey is.
Let wel: het is voeding, en je stopt het in je lichaam, zorg er dus voor dat je goede producten koopt!
Comment
-
"mannen ik zou het niet proberen" Ik ook niet zou toch eerst vraagtekens gaan zetten als zulke bedrijven zulke producten opde markt gaan bregen.
Kunnen ze de producten ook onderbouwen zonder een leuk verkoop praatje.
Ik zelf denk dat bedrijven die hier al jaren lang mee bezig zijn toch wat mij betreft de voorkeur krijgen.
Als ik dit zou willen kopen zou ik eerst mezelf eens goed verdiepen in hun product of het wel zo goed is.
Kijk zomaar iets kopen en gaan proberen is niet mijn stijl.
greets fals trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
Originally posted by Eiwitpoeder View PostGoedkoop is duurkoop.
je kunt er bij Whey eiwit gerust vanuit gaan dat hoe duurder het product hoe beter het is qua bereidingswijze, ingredienten etc.
Je betaald voor kwaliteit.
Gebasseerd op wat / welke feiten zou jij tot die conclusie komen
We hebben de whey zelf niet geprobeerd, dus eigenlijk kan ik er weinig over zeggen, ben wel benieuwd naar dit product. Maar ik denk dat het niet echt een hoogwaardige whey is.
Niet geprobeerd dus niet onderbouwd
Let wel: het is voeding, en je stopt het in je lichaam, zorg er dus voor dat je goede producten koopt!als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
effe voor de duidelijkheid bedoel je:
Het produceren van weiproteïne isolaat kan op twee verschillende manieren tot stand komen. In de eerste plaats is er de zogenaamde ‘ion exchange whey protein isolate’ hierbij wordt via chemische weg de elektrische lading van de eiwitten veranderd. Daardoor bindt deze zich aan een speciaal hars in een reactievat, waardoor een zeer puur eiwit ontstaat.
weiproteïne isolaat met de micro filtratie methode geproduceerd worden (microfiltrated whey protein). Een methode waarbij met hulp van microfiltratie met keramiek filters (zonder dat de grondstof in contact komt met de chemicaliën) het eindproduct tot stand komt. Een op deze wijze geproduceerde weiproteïne geldt als het meest hoogwaardige eiwit uit wei, want door het zuivere verwerkingsproces blijven de vele in wei voorkomende natuurlijke eiwitbestanddelen behouden. Iets wat bij ionenwisseling niet het geval is.
oke dan...greets.. fals trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
Ik heb een tijdje geleden een folder ontvangen van De Tuinen waar die supplementen instonden.
Het viel mij op dat een pot weighgainer bijv. 947gr. oid is, ook de eiwitten waren ongeveer 450 gr. ofzo ?
Omgerekend naar kg's waren volgens mij de eiwitten nieteens zoveel goedkoper als andere producten (alleen de soja-eiwitten, maar die schijnen niet zo goed te zijn).
Comment
-
Ja, ik denk ook dat ze zich toch aan bepaalde kwaliteitregels moeten houden, je kan toch niet zomaar een zootje rommel gaan verkopen zonder dat je daar problemen mee gaat krijgen.
Ikzelf houd het nu bij het merk waar nu al heel wat besteld heb, het gaat altijd goed met de bezorging, goede kwaliteit, en ook niet echt duur.
Het gaat bij mij overigens alleen om aminozuren en whey proteine.
Groet;
Brear.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment