maaro van shannasse

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• maaro van shannasse

naar aanleiding van http://forum.bodynet.nl/afslanken/21...tml#post370115 (waar ik niet in kon reageren vandaar dit topic) heb ik een paar vragen;
    • is dit een eigen bedrijfje van je of begrijp ik het verkeerd?
    • wat voor opleidingen heb je gedaan mbt voeding en beweging?
    • dat herbalife is toch heel duur en van zo`n pyramide bedrijf?
    • vanwaar de keuze herbalife ik kan me niet voorstellen dat het voor het geld is?
    • hoelang ben je er al mee bezig en is dat in heel nederland?
    super dat je van je hobby je werk hebt gemaakt (ga ik vanuit tenminste omdat je sport, hier admin bent e.d. )

Toevallig ben ik een paar weken geleden naar een seminar (weet niet of je het zo mag noemen) van herbalife geweest. Was meegevraagd door iemand die de spullen al jaren verkoopt. Best interessant allemaal.
    liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Is inderdaad een eigen bedrijf en werk landelijk, de keuze voor Herbalife heeft zoals ook in het topic staat met de goede resultaten en persoonlijke ervaringen te maken, er zit een bepaalde structuur in de opbouw van het bedrijf maar het is itt wat vaker gedacht wordt zeker geen piramidevorm.
      De producten zijn inderdaad niet goedkoop, voor kwaliteit betaal je nu eenmaal en daarbij koop je niet alleen producten. Bij het gebruik ervan is alle benodigde of gewenste begeleiding gratis en dat is voor veel mensen minstens net zo belangrijk.

Comment

dat soort seminars geven ze vaker volgens mij.
        is vooral om mensen te vinden die voor ze willen verkopen die dan zelf weer 'distributeur' kunnen worden en dan geld verdienen aan mensen die bij hun kopen.

vandaar ook mijn vraag aan shannasse want ik kan me niet voorstellen dat iemand van haar niveau daar intrapt.
        als ik haar goed inschat zal zij de insteek hebben om mensen te helpen, net zoals ze hier op bodynet op een geweldige manier doet!

Comment

Originally posted by Damned View Post
          dat soort seminars geven ze vaker volgens mij.
          is vooral om mensen te vinden die voor ze willen verkopen die dan zelf weer 'distributeur' kunnen worden en dan geld verdienen aan mensen die bij hun kopen.

Klopt idd. Degene die mij mee nam vroeg dit ook aan mij of ik dit wilde. Heb het aanbod wel afgeslaan overgens
          liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

ik had de post van shannasse nog niet gelezen toen ik het postte overigens, dit om misverstanden te voorkomen

leuk dat het een eigen bedrijfje is shannasse!
            zou je de moeite willen nemen om mijn andere vragen ook te beantwoorden ik ben er echt in geintresseerd namelijk.
            • wat voor opleidingen heb je gedaan mbt voeding en beweging?
            • hoelang ben je al bezig?

Comment

Dat soort meetings worden inderdaad regelmatig gehouden en zijn bedoeld om mensen die daar interesse in hebben te informeren over het bedrijf, de producten en de mogelijkheden die er zijn om met Herbalife te werken.
              Daar hoort dan inderdaad bij dat men achteraf vraagt of je zelf wellicht ook interesse zou hebben om ermee te gaan werken.
              Voor sommige mensen lijkt er een soort cultsfeertje om het bedrijf te hangen, vaak is dit overigens alleen ontstaan door 'horen zeggen'.

Ik kan je uit ervaring vertellen, het ergste waar je de meeste mensen binnen Herbalife van kunt beschuldigen is een enorme drive en enthousiasme!
              Dat enthousiasme kan soms wat overweldigend overkomen en waardoor het lijkt of zo iemand je iets aan wil praten. Overigens is het zo dat er zoals gezegd geen sprake is van een pyramidesysteem en er dus ook geen enkele investering in geld gevraagd wordt.

Ik heb zelf soms wat moeite met het tomeloze enthousiasme van sommige mensen, ik ben echter wel uit ervaring volledig overtuigd geraakt van de kwaliteit van de producten.
              Mijn 'drive' bestaat inderdaad uit het willen helpen van mensen en het willen delen van bepaalde kennis, om meerdere (persoonlijke) redenen was het voor mij de juiste keus om een eigen bedrijfje op te richten en daarbij onder andere met de producten van Herbalife te werken.

Comment

Ik ben al enige maanden maanden bezig met wat voorbereidingen en heb in die tijd ook zeer kleinschalig gewerkt met een aantal klanten.
                Op 1 januari heb ik officieel mijn bedrijf opgericht en de bedoeling is nu dus om het wat verder door te laten groeien.

Voor iedereen die met Herbalife wil werken worden vanuit het bedrijf allerlei cursussen aangeboden, daarnaast volg ik zelf een opleiding tot gewichtsconsulent. Dit komt ongeveer op hetzelfde neer als een dietist qua begeleiding van gewichtsbeheersing, een dietist wordt daarnaast ook nog specifiek opgeleid tot het werken met allerlei aandoeningen en ziektes.
                Tel daar nog mijn persoonlijk ervaring en daardoor opgedane kennis bij op en het is compleet.

Comment

je volgt dus een interne opleiding bij herbalife?
                  een bedrijf wat uit is op winstmaken?
                  ik dacht dat je wel erkende diploma`s zou hebben eigenlijk.
                  valt me een beetje tegen maar zeker doordat je ervaring hebt kan het rotter natuurlijk

waarom is het nu maaro met dubbel 'a' eigenlijk? in je eerste signature stond het met één 'a'.
                  waar staat maaro eigenlijk voor?

Comment

Wel lezen hè kerel als je dan zo geïnteresseerd bent...
                    Er staat duidelijk dat ik naast de cursussen die Herbalife biedt zélf nog een opleiding tot gewichtsconsulent volg, deze heeft dus helemaal niets met het bedrijf te maken.

De naam met dubbel a heeft vooral met de beschikbaarheid van domeinen te maken. Is verder gewoon een naam heeft geen bijzondere betekenis.

Comment

staat er inderdaad, mijn 'fout'
                      overkomt niet alleen de beste kennelijk

waarom begin je er al aan zonder opleiding eigenlijk? komt toch veel proffessioneler met vind ik.
                      welke opleiding volg je precies (er zijn er zoveel) en is het een erkende?
                      doe je er ook nog iets naast in het dagelijks leven want je zal er nog niet van rond kunnen komen. begreep dat je vrijgezel was namelijk of heb ik weer iets niet goed begrepen

Comment

No offence maar mijn privé leven en dus ook de keuzes die ik daarin maak zijn precies dat, namelijk privé, en die ga ik dus niet op het board bespreken.
                        De opleiding die ik volg heb ik nu al twee keer met naam genoemd en ja, dat is inderdaad een erkende opleiding compleet met diploma.
                        Wat jij wel of niet begrijpt weet je alleen zelf.

Comment

da`s waar had ik niet mogen vragen.

bij welke instantie volg je de opleiding en hoelang duurt deze?

Comment

Is een opleiding van gemiddeld een jaar via het LOI.

Comment

oké duidelijk

heel veel succes gewenst enne ga je ook emigreren?
                              ik las dat de markt verzadigd was maar dat er nog wel landen waren waar geld te verdienen is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X