Whey Delicious XXL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by resike View Post
    Syntha 6 en true mass is ook zo moelijk om van te winnen -.-
    Dit zijn 2 van de slechtste sups.
    Denk dat dat wel mee valt als die ongeveer het meest verkocht zijn in Amerika.
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Denk dat dat wel mee valt als die ongeveer het meest verkocht zijn in Amerika.
      Als ik eiwitten haal wil ik zoveel mogelijk eiwitten, dit is maar 50% bij syntha 6 . 44g serving 22g eiwit, en die ander 50% ,suikers, kleurstoffen, smaakstoffen, vet
      Last edited by resike; 26-12-2009, 14:39.
      Mind is everything.

Comment

Als ik eiwitten haal wil ik zoveel mogelijk eiwitten, dit is maar 50% bij syntha 6 . 44g serving 22g eiwit, en die ander 50% ,suikers, kleurstoffen, smaakstoffen, vet
        Het is ook geen normale whey, maar goed, ik zou hem ook niet kopen.
        Groeten

Comment

Is 4% suiker gabber. Valt nogal mee... En het zijn goede sups, je moet alleen weten wanneer je ze wilt gebruiken. Tevens zijn ze relatief duur.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Is 4% suiker gabber. Valt nogal mee... En het zijn goede sups, je moet alleen weten wanneer je ze wilt gebruiken. Tevens zijn ze relatief duur.
            kan me niet zo snel bedenken waarom en wanneer je deze wilt gebruiken , 55mg cholesterol dat is 20% van de dagelijkse aanbevolgen hoeveelheid PER serving, dan hebben we het nog niet over de 115mg in de truemass.
            cholesterol krijgen we al genoeg binnen bij onze voeding .
            Als je naar het gehele plaatje kijk naar wat erin zit en de prijs vind ik het geen goed product .
            Mind is everything.

Comment

Cholesterol uit voeding heeft nauwelijks invloed op het eigen cholesterol chief.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dus dit is eingelijk te verwaarlozen?
                Heb altijd geleerd dat je lichaam het meest zelf aanmaakt in je lever , maar je voeding hier ook invloed op heeft.
                Mind is everything.

Comment

Ik vind die eiwitten allemaal wel erg duur. Als je de ''exclusive whey'' hebt van body en fit betaal je €50,- voor 4,5 kg. Hoe kan het zo zijn dat deze eiwitten zo'n stuk goedkoper dan de meeste eiwitten.?
                  Voor de meeste soorten whey eiwitten betaal je €50,- voor 2.2 kg.
                  de exclusive whey bestaat uit 23 gr eiwit per dosering van 28 gr dus best goed!
                  Alleen iets hoger in koolhydraten dus waar zit het verschil.?

Comment

Originally posted by Gobmeister View Post
                    Ik vind die eiwitten allemaal wel erg duur. Als je de ''exclusive whey'' hebt van body en fit betaal je €50,- voor 4,5 kg. Hoe kan het zo zijn dat deze eiwitten zo'n stuk goedkoper dan de meeste eiwitten.?
                    Smaak, klontert meer etc. Heb me ooit laten vertellen dat die whey wat minder is van kwaliteit, maar ja of dat allemaal zo erg scheelt.
                    Whey Delicious is overigens 85 euro voor 5kg.
                    Groeten

Comment

Originally posted by Gobmeister View Post
                      heeft temaken met de biologisch waarde van het eiwit , exclusive whey bevat waarschijnlijk het meest whey concentraat wat minder makkelijk word opgenomen tegen over whey isolaat dat beter en sneller word opgenomen.
                      Wat isolaat duurder maakt , overgens wil dit niet zeggen dat je meer spiermassa zult aanmaken met isolaat, voordelen zijn minder vet en carbs.
                      Wat voor sommige beter is .
                      Denk dat het belangrijker is de hoeveelheid die je neemt en op welk tijdstip.
                      corrigeer me als het natuurlijk niet klopt.
                      Mind is everything.

Comment

Jaa maar voor de helft van het geld weet ik het wel
                        En die opneembaarheid zal wel niet gigantisch schelen.
                        Ik heb een periode ook de duurdere whey gebruikt, hierbij is de smaak wel een stukje beter maar voor de rest merk je helemaal geen verschil qua spiermassa. Het enige minpuntje van de exclusive whey is denk ik dat er iets meer koolhydraten inzitten en misschien wat resike zegt dat het ietsje slechter opneembaar is. Dit neem ik wel op de koop toe voor de helft van het geld!

Comment

Originally posted by Brutez View Post
                          Zelfs van een wereldmerk als BSN winnen ze het nog. Whey Delicious is lekkerder en veel beter van samenstelling dan Syntha 6. Unleash V2 kan makkelijk naast No Xplode staan. Complex Carb Gainer ownt True Mass. En zo kan ik nog wel even doorgaan..
                          Misschien wel, maar beide zijn ze ook asociaal duur, dus dat is dan weer minder. Heb zelf liever een wat mindere smaak en betere prijs. Maar goed dat is persoonlijk. Ik vind het nogal overdreven.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Naam product: Whey Delicious van XXL Nutrition
                            - Website: XXL no nonsense nutrition
                            - Smaak Supplement: Had het test pakket met alle smaken voor circa 10 euro
                            - Dosis: 1 zakje bij ontbijt
                            - Gemixt met: melk/ongeklopte slagroom/brinta
                            - Hoe lang gebruikt?: een week
                            - Tevreden?: Het lost op zoals ik gewend ben van XXL en kwaliteit is ook altijd wel goed. De smaken waren apart, nieuw en fris. Er was maar 1 smaak waarvan ik de geur en smaak niet kon waarderen. Een cocos vond ik niet echt mijn ding. De cappucino had zelfs van die kleine vlokjes wat een interessant detail was en smaakte erg lekker. De chocola, appel, banaan/aardbei combi...alles smaakte lekker en anders.
                            - Zou je het nogmaals gebruiken?: Denk het wel. Is weer eens wat anders dan de standaard chocola/vanille die ik altijd heb.
                            - Overige opmerkingen: Ik zou het een 8/10 geven.

Comment

Falstyr

Ik gebruik deze wei alleen nog maar. vooral cappucino bevald mij erg goed.
                              Maar ben nu over gegaan op 4 poten van 1000gram voor iedere dag een andere smaak.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                                Falstyr

Ik gebruik deze wei alleen nog maar. vooral cappucino bevald mij erg goed.
                                Maar ben nu over gegaan op 4 poten van 1000gram voor iedere dag een andere smaak.
                                Hehe door mij is die optie er
                                Maar doe jij cappucino ook op water? Is het dan nog zo echt lekker?
                                Ik begrijp dat het minder is dan met melk, maar vraag me af hoe dat wordt in me cut.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X