wanneer gebruiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mondhydraat is beter omdat dit de eerste vorm van creatine is. Alle ontwikkelaars zijn hierop gesprongen om deze het beste te maken binnen hun merk. Daardoor zijn de nieuwe onderontwikkeld. Hier kan een verschil in gaan komen maar omdat mensen zo geneigd zijn het betere te behouden gaan ze eerder dat nog beter proberen maken dan een versie die minder populair is.

Logisch, maar niet iedereen weet daarvan af of heeft er zo over nagedacht. (thx)
    Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Monohydraat is gewoon de creatine diie bewezen werkt.

Ik pak regelmatig een potje Creapure terwijl ik eerst nooit zo fan was van creatine. Creatine helpt mij nu om mijn spieren voller te maken, sneller te herstellen en net dat beetje extra kracht in de gym. Gebruik het altijd graag met glutamine gestackt. Merk dat mijn spieren dan goed vol lopen en lekker hard worden.

Vocht heb ik met een goed dieet amper last van. Als ik mn suikers maar laag houdt. Zout let ik stuk minder op tegenwoordig.. Niet dat ik uberhaupt vaak zout op mijn eten doe als ik kook maar ik let er ook niet meer op. Vooral dextrose geeft miij een bloat.
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
        Monohydraat is gewoon de creatine diie bewezen werkt.

Ik pak regelmatig een potje Creapure terwijl ik eerst nooit zo fan was van creatine. Creatine helpt mij nu om mijn spieren voller te maken, sneller te herstellen en net dat beetje extra kracht in de gym. Gebruik het altijd graag met glutamine gestackt. Merk dat mijn spieren dan goed vol lopen en lekker hard worden.

Vocht heb ik met een goed dieet amper last van. Als ik mn suikers maar laag houdt. Zout let ik stuk minder op tegenwoordig.. Niet dat ik uberhaupt vaak zout op mijn eten doe als ik kook maar ik let er ook niet meer op. Vooral dextrose geeft miij een bloat.
        Ben wat meer zout gaan eten want mijn eten is al zo zoutloos. Groenten, yoghurts, kwark, magere vlees en vis, ...

Bij sommige oefeningen in het rechtkomen word het wat duister en duizelig voor de ogen. Nu eet ik sporadisch wat zout bij men aardappelen of groenten en is het een pak beter. Ik denk dat zout vet stimuleert maar dat een beetje zout net nodig is in het lichaam om de werking van ... bij balans te houden.

Ben geen expert maar lijkt me logisch dat we wat nodig hebben maar net teveel. Net zoals koffie, een beetje heeft voordelen teveel heeft nadelen.
        Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X