koop gewoon creapure bij body en fitshop is goedkoop en goed!
wanneer gebruiken?
Collapse
X
-
ik moet t nog gaan gebruiken heb het wel al in huis,maar heb er nu al zoveel topics over gelezen en iedere keer kwam gewone monohydraat van creapure weer terug als beste
ben zelf ook benieuwd wat het met me gaat doen,of hoeveel ik hierdoor ga groeienGa als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!
Comment
-
Originally posted by MBFCU View PostOke ik ben me aan het inlezen over creatine dus elk advies is welkom. Stel dat ik het 2 maanden zou gaan gebruiken en ik kom 5 kilo aan. En ik stop dan met creatine gebruiken, wat gebeurd er dan?
Het maakt niet uit welke monohydraat je neemt, kies de goedkoopste.
Comment
-
Het zal je geen kilos winst geven. het kan je net in staat stellen een extra herhaling oid te doen hierdoor zul je uiteindelijk met natuulijk een goed voedingsschema groeien, begin je net met trainen kan je beter de creatine laten staan omdat je nog progressie genoeg zult maken
Voor de rest zie de posts van erik1982
Comment
-
-
Originally posted by erik1982 View PostVerdiep je maar eens in de werking van creatine, dan zul je zien dat monohydraat de beste (en de enige) vorm van creatine is. Alle andere toeters en bellen maken creatine niet beter. In tegendeel!!! Het maakt het vooral duurder.
Creatine kun je in principe altijd gebruiken. Het vasthouden van vocht gebeurt enkel en alleen in de spiervezels, onderhuids vocht kent andere oorzaken. Of het zinvol is om creatine te gaan gebruiken hangt af van jouw trainingsniveau, voeding en trainingsdoelen.meer info? just ask
Comment
-
-
Mooi dat ik dit nu tegenkom, ik vroeg me ook al een beetje hetzelfde af. Ik ga vanaf volgende week beginnen met cutten (zit nu op ongeveer 16% BF) en vroeg me ook al af of ik moest stoppen met creatine gezien het vocht vasthoudt. (en dat is irritant gezien het in vrijwel alle PWO's zit en ik geen zin heb om daarmee te stoppen).
Dus thanks voor de info!
P.S. bestaat er zoiets als "teveel creatine" (gezien het zowel in je PWO zit als evt ernaast?)
Comment
-
5g voor de training, 5g na de training dus niet op rustdagen en ook geen oplaadfase bullshit.
Heb je ook geen last van vochtCurrent status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by Wilcodemug View Post5g voor de training, 5g na de training dus niet op rustdagen en ook geen oplaadfase bullshit.
Heb je ook geen last van vocht
Van vocht heb je sowieso geen last. Mocht je vost vasthouden dan is het beter de voeding eens onder de loep te nemen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher hindu squat:
- 40kg 3x10
Safety bar back extension:
- 45kg 2x
- BW 35x
Military...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
2 weken geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment