1,3 Dimethylamylamine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1,3 Dimethylamylamine

Meer mensen die verrot slapen als je smiddags of savonds een product hebben genomen die dit goedje bevat?

Zoals te zien aan de tijd heeft het mij weer getroffen. 2 weken nergens last van gehad. neem dit spul en slaap weer verrot.

any1 else of verklaring hiervoor?

Ik Flikker die troep nu in ieder geval weg. als ik niet kan slapen kan ik niet groeien

Kan nachts soms ook niet slapen, noem ik nachtdienst...................

Ik heb meerdere pre workout producten geprobeerd bij 1 (hemo rage) had ik daar ook last van, heb hier dus rekening mee gehouden, avonds trainen=geen pre workout.

Word dus voor jouw een lange dip dag, succes.

Comment

Heerlijk spul, nooit last van een dip, altijd in volle glorie en slapen als een baby. Heb je nog veel?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Noxi-pro.
        Heb er geen last van. Wel een beetje van een crash.
        Slaap verder wel goed
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik slaap ook verschrikkelijk onrustig van die zooi. Gebruik ook geen PWO's meer waar het inzit.

Comment

Gebruik het ook niet meer.. Heb thuis een potje Noxipro staan maar die mag gratis opgehaald worden hoor

Comment

Heb 2x noxipro gebruikt van een vriend, zie zelf de meerwaarde van pre workouts niet egt zo maar voor een keer kan het wel. Wel harde crash erna, was zo blij mijn bed te zien, maar eenmaal erin heb ik 3 uur wakker gelegen + om het uur even wakker worden.

Dus ik neem het iig niet meer :P

Comment

heb nog half potje hard staan van b&f shop. maargoed gevolg is omdat ik vanacht uur heb wakker gelegen. ik nu pas me nest uitkom en zo meteen door naar me werk kan

Enige optie is nog om het alleen sochtends te gebruiken, maar dan staan me potje er over een halfjaar nog. ^^

Comment

Ik kan helemaal niet tegen die rotzooi!
                  Voor mij nooit geen pre workout sups meer.
                  Laatst van XXL proefzakje V3 of iets weet niet eens de naam meer.
                  Ik naar de gym, leek wel knetter space man + speed pik en ook nog eens misselijk.
                  Naar een half uur training gestaakt, bah wat een rotzooi!
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                    Ik naar de gym, leek wel knetter space man + speed pik en ook nog eens misselijk.
                    had ik 1e keer ook. Was alsof ik strak stond van de drugs :P Erna flink miselijk met drang om te slapen, maart eenmaal in bed geen oog dicht kunnen doen.

Comment

Stuur maar richting mij als je het weg mietert.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Had dit ook... ook met noxipro, nadeel was dat ik er niks van merkte tijdens trainen, maar wel gekke crash en slecht sliep... dus maar weer doorverkocht aan iemand anders..

Voor mij dus ook geen supps meer met dat spul erin

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                          Stuur maar richting mij als je het weg mietert.
                          Heb hier nog volle pot voor je staan, noxipro.

Gebruik zelf nooit pre's supplementen, vind het zwaar kut die tintelingen over me bakkes en me rug. Ik heb meer iets met efedrine.

Stuur maar pmtje kev

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                            haha +1, unleash v3 k werd er ook helemaal leip van, kut slapen ect.
                            2e zakje heb k maar weg gedonderd.
                            Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                              haha +1, unleash v3 k werd er ook helemaal leip van, kut slapen ect.
                              2e zakje heb k maar weg gedonderd.
                              Heb ook 1x unleash v3 gebruikt.
                              Eerste ervaring met pre-workout. Niks van gemerkt eigenlijk.
                              Heb nou noxi thuis staan.
                              Van die shit train ik wel als een gek.
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X