1,3 Dimethylamylamine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben ik nou de enige die zich heerlijk voelt hier van? Ik heb een hele tijd Noxipro naar binnen geworpen, iedere morgen als ik op stond. Dan was ik de hele dag vol motivatie en gedrevenheid. Waar ik normaal laks was deed ik alles super secuur. Ik kan me beter houden aan mijn voeding en training en het gaf me net dat extra beetje motivatie om uit te blinken op het werk. Merkte wel dat ik me bagger begon te voelen als ik het niet nam, dus ben op dat moment ook meteen ermee gestopt om afhankelijkheid te voorkomen. Nu gebruik ik het alleen nog maar voor het trainen, standaard 1 schepje, helemaal geen last van tolerantie eigelijk. De lagers uit de hersenpan trainen iedere keer.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by resike View Post
      haha +1, unleash v3 k werd er ook helemaal leip van, kut slapen ect.
      2e zakje heb k maar weg gedonderd.
      Ghehehe idd unleash ja!
      Moet zeggen dat ik verder met drugs nooit problemen had vrat vroeger zo 10 pillen weg. Wel vreemd dat ik dan op een sup verkeerd ga hahaha
      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Voel me even energiek van die zooi, daarna zieke crash, moet dan echt slapen. Geen echte meerwaarde tenzij ik echt de energie niet heb anders.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Kevster View Post
          Ben ik nou de enige die zich heerlijk voelt hier van? Ik heb een hele tijd Noxipro naar binnen geworpen, iedere morgen als ik op stond. Dan was ik de hele dag vol motivatie en gedrevenheid. Waar ik normaal laks was deed ik alles super secuur. Ik kan me beter houden aan mijn voeding en training en het gaf me net dat extra beetje motivatie om uit te blinken op het werk. Merkte wel dat ik me bagger begon te voelen als ik het niet nam, dus ben op dat moment ook meteen ermee gestopt om afhankelijkheid te voorkomen. Nu gebruik ik het alleen nog maar voor het trainen, standaard 1 schepje, helemaal geen last van tolerantie eigelijk. De lagers uit de hersenpan trainen iedere keer.
          +1 heb precies hetzelfde. Mijne is op....godver XD

Comment

1x preworkout sup gebruikt van Unleash V3 20g (=halve dosering)

Voor me gevoel ging ik als een gek tekeer en pakte behoorlijk meer gewicht op me deadlift en voelde me erg geconcentreerd. Geen crash gevoel erna. Prima geslapen erna, was echt ideaal eigenlijk.

Daarna nooit meer pre-workout gebruikt vanwege kosten.
            "Straight outta gym"

Comment

Spulletje uit duizenden die noxipro.
              Heeft mijn persoonlijke nummer 1 (xplode avpt) van zijn troon gestoten.
              Voor mij krijg ik de beste energie en focus en duurt lang voordat ik eraan wen!
              Amper crash

Comment

All die pre workouts zijn troep imo. vooral met die goedje erin waarvan niemand weet of het schadelijk is. mensen willen gezond leven maar nemen dit product alsnog?
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Iedereen reageert er anders op, maar door het misbruik van sommige stoffen wordt het verboden voor de rest, zoals vanaf 7 april het geval is in Nieuw-Zeeland.

En ook dit:
                  Is DMAA the new Ephedrine? Is it Dangerous? www.biologicnr
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik neem het om 7 uur savonds , blijf meestal nog wel wakker tot 1 uur , daarna val ik als een roosje in slaap/

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                      Vind het ook geweldig. Heb wel keren gehad dat ik een harde crash had maar het went met tijd. Van slaap heb ik meestal niet veel last. Had eerst potje Jack3d, toen noxipro en nu nog Hard! van body en fitshop. 1,3 Dimethylamylamine is wel een banned substance bij sommige federaties dus dit is wel mijn laatste potje denk ik.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        +1 heb precies hetzelfde. Mijne is op....godver XD
                        Als ik het 8 april niet vergeet zal ik het voor je meenemen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          Als ik het 8 april niet vergeet zal ik het voor je meenemen
                          haha ik bood het je toch nog aan vorige x :P, maar vandaar dus dat je het niet wou

Comment

haha no man was ik niet, :P of ik herinner me het niet meer geen idee. XD af en toe is me kop als een zeef. maar voorlopig maar van dat spul afblijven tenzij ik sochtends ga trainen wat dus vrijwel nooit voorkomt

Comment

Tis inderdaad rotspul. Dit is de reden dat ik rustig aan doe met mijn hard.. 1 schepje en alleen als het nodig is.. als ik suf ben of lusteloos voor de training.

Voor de rest van de dagen YERBA MATE met GUNPOWDER GROENE THEE!!! AANRADERRR!!!! Meer uithoudingsvermogen, energie boos en prettig gevoel
                              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik heb vandaag voor het eerst noxipro gebruikt (sample van B&F, nog bedankt).
                                Een halfuurtje na inname, kickte de energieboost opeens in.
                                Kon veel langer doorgaan dan normaal maar vond het na een uurtje hard trainen wel genoeg.
                                Echter eenmaal thuisgekomen kreeg ik last van de befaamde dip/crash.
                                Ook was m'n penis gekrompen tot een klein wormpje en gaat ook bijna niet omhoog .

Noxipro met zn 1.3 dimethylamylamine is een geweldig product voor als trainen je prioriteit is.
                                Alleen voor mij werkt dit niet omdat ik de nadelen zwaarder vind wegen als de voordelen.

Weet iemand wanneer de bijwerkingen over zullen zijn?

Mvg,

VJVJVJ

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X