Heee forumleden!
We hebben sinds gister de Total Protein in ons assortiment. Tot nu toe krijgen we ontzettend veel goede reacties en ook ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. IN dit topic wil ik graag één emmer weggeven. Ook jij maakt hier kans op, lees hieronder verder!
total-protein.jpg
De Total Protein is een budget eiwitproduct voor iedereen. Handig voor in bijvoorbeeld de bulk als je heel goedkoop en toch veel eiwitten binnen wilt krijgen. Daarnaast werken eiwitten altijd spieropbouwend en herstellend. Aangezien het zowel snelle als langzame eiwitten bevat.
250b3e9da0877342a1b0e0e8fc61436d.jpg
Kenmerken Total Protein:
-6 hoogwaardige eiwitten
-De shake voor elk moment
-Voor spieren en dieet
-Hoge biologische waarde
-Zeer laag in vet en koolhydraten
-24 gram eiwit per dosering
-Hoog eiwitpercentage
-151 doseringen per verpakking!
-Ongekende prijs - kwaliteit!
Wat moet je ervoor doen?
Je hoeft enkel te reageren in dit topic waarom jij dit product zo graag wilt proberen. Ik zoek random één lid uit die ik deze toe ga sturen. Deze verzoek ik dan binnen circa 1-2 weken hiervan een review te schrijven.
Brand maar los!
Ralf
We hebben sinds gister de Total Protein in ons assortiment. Tot nu toe krijgen we ontzettend veel goede reacties en ook ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. IN dit topic wil ik graag één emmer weggeven. Ook jij maakt hier kans op, lees hieronder verder!
total-protein.jpg
De Total Protein is een budget eiwitproduct voor iedereen. Handig voor in bijvoorbeeld de bulk als je heel goedkoop en toch veel eiwitten binnen wilt krijgen. Daarnaast werken eiwitten altijd spieropbouwend en herstellend. Aangezien het zowel snelle als langzame eiwitten bevat.
250b3e9da0877342a1b0e0e8fc61436d.jpg
Kenmerken Total Protein:
-6 hoogwaardige eiwitten
-De shake voor elk moment
-Voor spieren en dieet
-Hoge biologische waarde
-Zeer laag in vet en koolhydraten
-24 gram eiwit per dosering
-Hoog eiwitpercentage
-151 doseringen per verpakking!
-Ongekende prijs - kwaliteit!
Wat moet je ervoor doen?
Je hoeft enkel te reageren in dit topic waarom jij dit product zo graag wilt proberen. Ik zoek random één lid uit die ik deze toe ga sturen. Deze verzoek ik dan binnen circa 1-2 weken hiervan een review te schrijven.
Brand maar los!
Ralf
Comment