Body&Fit Total Protein

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Body&Fit Total Protein

Heee forumleden!

We hebben sinds gister de Total Protein in ons assortiment. Tot nu toe krijgen we ontzettend veel goede reacties en ook ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. IN dit topic wil ik graag één emmer weggeven. Ook jij maakt hier kans op, lees hieronder verder!

total-protein.jpg

De Total Protein is een budget eiwitproduct voor iedereen. Handig voor in bijvoorbeeld de bulk als je heel goedkoop en toch veel eiwitten binnen wilt krijgen. Daarnaast werken eiwitten altijd spieropbouwend en herstellend. Aangezien het zowel snelle als langzame eiwitten bevat.

250b3e9da0877342a1b0e0e8fc61436d.jpg
    Kenmerken Total Protein:
    -6 hoogwaardige eiwitten
    -De shake voor elk moment
    -Voor spieren en dieet
    -Hoge biologische waarde
    -Zeer laag in vet en koolhydraten
    -24 gram eiwit per dosering
    -Hoog eiwitpercentage
    -151 doseringen per verpakking!
    -Ongekende prijs - kwaliteit!

Wat moet je ervoor doen?
    Je hoeft enkel te reageren in dit topic waarom jij dit product zo graag wilt proberen. Ik zoek random één lid uit die ik deze toe ga sturen. Deze verzoek ik dan binnen circa 1-2 weken hiervan een review te schrijven.

Brand maar los!
    Ralf
    BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Laat maar doorkomen hoor.. Schrijf met liefde een review

Comment

Ben erg benieuwd hoe die bevalt omdat het toch een low budget eiwitproduct is! En dan zou ik misschien overstappen daarop.

Komen er ook samples van ?
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

40 eurotjes voor 4.5kilo is zeker niet duur. Ben benieuwd hoe goed het werkt. Zou het graag uitproberen, zit zelf in de 'bulk' dus zou het goed in mijn plaatje passen? ^^

Binnenkort alle tijd van de wereld, dus wil met alle liefde de moeite nemen om een eerlijke review te schrijven
        Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Volop aan het bulken dus laat maar komen, review is geen probleem!

Comment

Buget eiwit klink als Tarwe eiwit.

Is dit niet hetzelfde als de oude perfect mix?
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Laat maar komen hoe meer Whey hoe beter!

Comment

Hier staat wat er allemaal in zit: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/total-protein/

Onder andere soja eiwit:

Soy Protein Concentrate (SPC)

Soy Protein Concentrate can be produced a number of ways by taking defatted soy flour or flakes and either exposing them to acid wash, alcoholic extraction, or other methods of filtration. In all cases the end result is removal of much of the carbohydrate content and having about 70% protein per weight.

Pros:

It contains the complete spectrum of amino acids and is a good protein source for people who don't consume animal products. SPC contains isoflavones, which may have some health promoting benefits as anti-oxidants and anti-carcinogenics. SPC is also high in many vitamins and minerals.

Cons:

It has a relatively low concentration of BCAA's and is less bioavailable than milk or egg proteins. SPC is higher in carbohydrates than any of the other aforementioned protein sources. Isoflavones & phytoestrogens in soy may actually have a negative impact on breast cancer in post-menopausal women.

En calcium caseinaat:

Calcium Caseinate
                (Slower Digestion)

Calcium Caseinate is produced using the insoluble portion of milk protein and taking it through another chemical reaction to purify it.

Pros:

It gels in the stomach during digestion causing a slow, sustained increase in plasma amino acid levels, which can remain elevated for up to 7 hours longer than the increases caused by whey. Since the plasma amino acid levels remain elevated for a longer period of time, casein is also more anti-catabolic than whey due to suppressing skeletal muscle protein breakdown to a greater degree. Calcium caseinate is also much less expensive (compared to micellar casein).

Cons:

It only produces about half the increase in protein synthesis as what whey does, and is therefore not as anabolic. Casein also has a reduced concentration of BCAA's compared to whey and is not as bioavailable as whey. Calcium Caseinate is inferior to micellar Casein because it is denatured during processing.

bron: Bodybuilding.com - The Rundown On Protein: Your Questions Answered!
                Maar goed, het is een budget product.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Heb zelf ook niet veel geld te makken, dit is dus een ideaal iets voor de mensen die wat minder geld te makken hebben, ben zelf 15 en werk nu net, morgen me eerste dag @ HEMA, ga sowieso met me eerste loon dit product een keer uitproberen!

Pieter.
                  15 y/o - 74,7 kg - 10-12% bf

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                    Ben erg benieuwd hoe die bevalt omdat het toch een low budget eiwitproduct is! En dan zou ik misschien overstappen daarop.

Komen er ook samples van ?
                    Nee, er komen geen samples van.
                    Originally posted by Teddek View Post
                    Buget eiwit klink als Tarwe eiwit.

Is dit niet hetzelfde als de oude perfect mix?
                    Het bevat Soja en Tarwe eiwit inderdaad. Het idee is wel hetzelfde als de Protein Perfection Mix, enkel had die iets hoogwaardigere eiwitbronnen. Hierin gebruiken we voornamelijk Soja, Tarwe, Concentraat en Calcium Caseinaat als eiwitbron. Daarnaast nog kleine toevoeging van Isolaat en melkeiwit.
                    Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Hier staat wat er allemaal in zit:

Maar goed, het is een budget product.
                    Wij gebruiken overigens wel Soja Protein Isolate. Deze heeft daarintegen wel een hoger aminozuurprofiel dan de concentraat vorm. Doordat het een blend is, heb je een heel goed en leuk product voor deze prijs.

Ralf
                    BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Altijd benieuwd naar nieuwe producten

Ben op het moment toch al al mijn samples aan het proberen om ze eens te vergelijken.

offtopic Whey Perfection banaan net een emmer van binnen, echt een goede smaak en niet zo'n chemische banaansmaak zoals je vaak hebt. Top!
                      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ik ben denk ik zowat de cheapste motherfucker op dit forum.

Ik probeer het graag en ik schrijf met liefde en in mijn goeiste Nederlandsch een review!
                        2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                        14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                        25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Waarom ik dit wil uitproberen? Gewoon omdat Body en fitshop de beste is en ik al jaren bij jullie bestel en denk daarom dat ik een pot verdien

Comment

Waarom ik? Waarom niet?
                            ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

Ik ben maar een arme student, en moet sprokkelen om constant whey in huis te hebben.
                              Ben zeer tevreden over jullie producten, altijd goede service en de cadeautjes die je bij je bestelling krijgt.

Ben erg benieuwd of dit product ook weer boven mij verwachting zal zijn!
                              Ik schrijf er met plezier een review over, en zal ook zeker nabestellen als ik er tevreden over ben!
                              Train insane, or remain the same.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X